איך משיגים מימון לרכישת דירת עמידר?

אוגוסט 15, 2021

יוקר המחירים, עליית פרמיית הבנקים והתייקרות הריביות גרמו לאנשים לחפש דרכים אחרות ושונות להגיע לנכס משלהם. אם אין לכם בסיס טוב שיעזור לכם לרכוש את הדירה הראשונה שלכם כאשר אתם זוג צעיר, יקשה עליכם מאוד להוציא משכנתא מהבנק.

מה מציע פרויקט עמידר? 

גם אם אתם מאמינים וגם אם לא, דרך עמידר אתם יכולים להשיג דירה בהנחה של 85%. זו הנחה גדולה מאוד ואולי מצחיק לקרוא להוזלה כה גדולה, הנחה. הוזלה כה משמעותית ראויה להיקרא מענק ולא הנחה.

על מנת להצליח להיכנס לליגה הנבחרת של הזכאים לדירות דרך עמידר, יש להגיש בקשה לזכאות. אחרי שיש לכם תעודת זכאות ביד אתם מוזמנים לגשת ישירות לחברת עמידר ולהגיש שם בקשה. כבר על חשבון הבקשה תצטרכו לשלם אגרות ועמלות. השלב המעשי יותר לפני קבלת ההנחה בפועל זה הגעת שמאי לנכס כדי לבדוק את השווי שלו ועל פי הערכת השמאי תינתן ההנחה. כלומר, האחוזים של ההנחה יחושבו על פי הערכת השמאי. ככל שמבקש ההנחה גר קודם זמן רב יותר בדירה, כך הוא יקבל הנחה גדולה יותר. 

האם יש צורך במשכנתא לדירה דרך עמידר? 

למרות שההנחות הן גדולות מאוד, עדיין לא כל מי שזכאי להנחה גדולה מצליח להגיע לסכום הזה לבד. אם המבקש הוא לא אדם שיש לו יכולות כלכליות גם להביא "רק" 15% מתוך דירה של מיליון וחצי צריך הרבה כסף. לכן מה שנותר לכם עכשיו לעשות זה לגשת לבנקים יחד עם תעודת הזכאות שלכם ולהגיש בקשה לאישור עקרוני למשכנתא. מה שמעניין זה שלמרות שההיגיון הבריא אומר כי ללקוחות מתקשים שמחזיקים באמתחתם תעודת זכאות אמורים להיות תנאי משכנתא מעולים ונוחים, למעשה המסלולים המיועדים לזכאים הם לא בהכרח אטרקטיבים. 

אולי יש בהם פריסת תשלומים נוחה יותר ואין עמלות פירעון מוקדם אבל לא יותר מזה. כלומר, נכון שאם בבוא היום מסלול זכאות יחסוך לכם תשלום של עשרות אלפי שקלים, זה יהיה נחמד. אבל מה אם כל אלה שלא צריכים לשלם עמלת פירעון מוקדם? הם משלמים אלפי שקלים על ריביות יקרות יותר. בקיצור, למרות שמסלול זכאות נשמע מגרה ואטרקטיבי, חשוב שתדעו כי הוא לא בהכרח כזה. 

איך אפשר לקבל משכנתא לעמידר בלי מסלול זכאות? 

קודם כל לא שללנו את השימוש במסלול זכאות, אלא שחשוב שתבינו כי יועץ משכנתאות מומחה יכול להפוך לכם את מסלול זכאות ממסלול שאין בו שום דבר מיוחד למסלול הטוב ביותר שיש לכם במשכנתא. אלא, שיש לכם אפשרות לקחת מסלולי משכנתא אחרים ולנהל עליהם משא ומתן רציני מול הבנקים למשכנתאות. איך עושים את זה? מגישים בקשה לאישור עקרוני לכמה בנקים. אחר כך לוקחים את ההצעה הזולה ביותר ניגשים איתה לבנק מתחרה ומבקשים ממנו לתת לכם הצעה נמוכה יותר. לפני שאתם מתחילים במשא ומתן כדאי שתבררו אילו ריביות יש לאנשים, כך שאם תשמעו על ריביות מאוד זולות, תשאבו מהידיעה הזו ביטחון עצמי להתמקח יותר על הריביות שלכם. 

כמובן שיועץ משכנתאות שעושה את התהליך הזה של מו"מ מול הבנקים דבר יום ביומו, ויש לו קשרים עם בנקאים קבועים שבאופן קבוע מתאמצים להשיג בשבילו משכנתא זולה ככל הניתן, הרי שזה עדיף לכם. למרות שאתם צריכים לשלם ליועץ משכנתאות כדי שיעשה לכם את השירות הזה, זה שווה כל שקל. כאשר מדובר על ריביות להלוואה, אתם עלולים להגיע לחיסכון של אלפי ועשרות אלפי שקלים (אם לא היה מדובר בדירות עמידר, היינו אומרים גם מאות אלפי שקלים אבל בגלל שסכום ההלוואה עבור דירת עמידר הינו קטן בדרך כלל, לא יכול להיות שעם סכום קטן חוסכים כל כך הרבה כסף במשכנתא…)

עמידר זה פתרון

בכל אופן חשוב שתדעו כי אם אין לכם אפשרות לרכוש דירה בעקבות עליית המחירים של העשור האחרון הרי שרכישת דירה עם ההוזלה שמציע לכם עמידר זה פתרון נחמד מאוד. כי כאשר מדובר בדירה שלכם כדאי לכם לעשות הכל כדי להפוך אותה לשלכם. 

רוצים לדעת עוד? צריכים תמיכה אישית יותר?

אנו במפתח למשכנתאות אשדוד מתמחים בכל תחום הבנקים, הפיננסי והמשכנתאות. אפשר לומר כי תחום ההתמקצעות שלנו זה משכנתאות ונשמח שתהנו גם אתם מכישורינו בנושא. אם אתם הולכים על זה אז שיהיה בהצלחה. הקליקו.