מאיפה משיגים כסף לעסק?

אפריל 26, 2021

העסק שלכם מצוי בקשיים כלכליים? אל תרימו ידיים, יש פתרון. הלוואה טובה בתנאים נוחים בטוח תציל את המצב וישנם כאלו.

אחד המשאבים החיוניים לקיום עסק הוא כסף. עסק מצליח הוא עסק שיש לו בין היתר תזרים חיובי ועוד יותר מכך כסף נזיל. עסק אינו יכול  להתקיים זמן רב ללא תזרים חיובי, קשיים כלכליים וחובות רק חונקים אותו ומביאים לקריסתו. 

לרוב העסקים קיימות הוצאות הנובעות מהקמת העסק ומהתפתחותו. באיזשהו שלב אם העסק אכן מצליח, מתחילות להגיע ההכנסות. כך יוצא שההוצאות הן אלו שהובילו להכנסות. אם כך, ההוצאות הן חיוביות ומהוות חלק בלתי נפרד מהצלחת העסק. אך מאיפה מממנים את הוצאות העסק? בואו לגלות רעיונות לאיתור מקורות מימון המתבססים גם על סוגי הלוואות שונים.

מהם סוגי ההלוואות הקיימות?

כיום בעולם הדיגיטל שלנו קל יותר להשיג הלוואות ולקבל החלטות בנוגע לסוג ההלוואה המתאימה. ניתן לבצע כמעט כל פעולה אונליין, לערוך קניה בסופר, לרכוש בגדים, כלים ואפילו ריהוט לבית. כך גם ניתן לקיים שיחות רופא אונליין, העברות בנקאיות ועוד. בהלוואות דיגיטליות תוכלו לקבל אישור הלוואה דרך המחשב האישי שלכם מבלי לצאת מהבית. קיימות סוגי הלוואות דיגיטליות לעסקים רבים ומגוונים. 

מה שנשאר לכם, הוא לעבור על כל הסוגים הקיימים ולבקש את ההלוואה המתאימה לצרכים שלכם. 

בין סוגי ההלוואות הקיימות תוכלו למצוא הלוואה לעסקים קטנים בערבות המדינה שהיא הלוואה בעלת תנאים קוסמים במיוחד. המדינה ערבה להלוואה. אין צורך בהבאת ערבים וגם לא בהצגת הערב הקיים שהוא המדינה, הריביות זולות ופריסת ההלוואה נוחה. תהליך אישור הלוואה מתנהל בין הבנק למדינה. 

הלוואה נוספת שיכולה להתאים היא הלוואה של האגודה הישראלית להלוואות ללא ריבית. באגודה זו תוכלו לקבל הלוואות גבוהות של של עד 900 אלף ש"ח ולעיתים בסכומים גבוהים עוד יותר. הלוואה זו מצריכה ערבים ותהליך האישור מתנהל בין הבנק ללווה. 

בתקופת הקורונה הוצעו גם הלוואות קורונה על ידי גופים חוץ בנקאיים, חברות ביטוח, קרנות השתלמות וקופות גמל. אם אתם מחפשים הלוואות מיידיות, גופים אלו יכולים להיות הפתרון עבורכם. הלוואות אלו הן יקרות יותר אך היתרון שלהם נעוץ בהשגת המימון המהיר ביותר.

מה עדיף הלוואה מהבנק או מגוף חיצוני?

ברור שהלוואה מהבנק עדיפה מלכתחילה על הלוואות חוץ בנקאיות. אך לעיתים, אין ברירה והלוואות חוץ בנקאיות יכולות לשרת את הלווה מעבר להלוואה בנקאית רגילה. הלוואות בנקאיות הן זולות יותר ולרוב אף מיידיות. לעומת זאת, הלוואות חוץ בנקאיות הן יקרות אך אינן מצריכות הבאת ערבים וגם אינן משפיעות על גובה האשראי של הלקוח.

קיימים עוד מגוון רחב של מקורות מימון לעסקים המחפשים הלוואות מיידיות. כדי שתשיגו את ההלוואה המתאימה לצרכים וליכולות הייחודיים לכם, תוכלו להיעזר באנשי מקצוע מתאימים המתמחים בתחום ויכולים לעזור לכם לגייס הלוואה מהירה בתנאים נוחים ומתאימים לכם.

רוצים עזרה בחיפוש אחר מקורות מימון לעסק שלכם? הגעתם לכתובת הנכונה, אנו בהמפתח ללווי עסקים נמצאים כאן בשבילכם. אז, למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום ונשמח לעזור לכם.