מבולבלים מההלוואות שלכם? איחוד הלוואות יתן לכם את הפתרון!

אוקטובר 28, 2021

אם אתם קוראים את הפוסט הזה, אין צורך להסביר לכם כמה זה מעצבן וכמה זה גרוע כאשר יש כמה הלוואות שכל אחת מהן עם ריביות רצחניות. אולי אפילו התרגלתם והשלמתם עם המציאות הזו. אנחנו רוצים לעורר אתכם. אתם יכולים לאחד את ההלוואות שלכם להלוואת המשכנתא ולהרוויח כמה דברים בו זמנית. 

למה בכלל אנחנו מגיעים למצב בו אנחנו מכניסים את עצמנו להלוואה? 

הכל התחיל ממקפיא נוסף שהיינו חייבים לרכוש, ואחר כך כל השכנים הרחיבו כולם יחד והיינו חייבים להצטרף, אחרי זה היינו חייבים גם לרהט את אותם חדרים, ופתאום אנחנו מוצאים את עצמנו במקום בלי מוצע (כך מספרים כולם). כאן זה מתחיל וכאן זה נגמר. 

אנחנו נמצאים היום בעולם בו מילוי רצונות וסיפוקים, עומדים בראש המעלה. אי אפשר לרצות משהו ולא לרכוש אותו. בסך הכל צריך לגהץ כרטיס קטן, והנה יש לי עוד חפץ שכל כך ישמח אותי. תבדקו עם עצמכם ותראו שאתם לא יודעים לשלוט בעצמכם, זה גרוע. כדי לנהל משק בית תקין, חייבים ללמוד לעשות סטופ למרוץ הקניות וההוצאות הבלתי נגמרות. 

למה הלוואה לכל מטרה היא יקרה? 

כאשר לוקחים הלוואת משכנתא, מקבלים אותה בדרך כלל עם ריביות של כ 3%. כאשר בעלי עסקים לוקחים הלוואה כדי להקים עסק, הם גם מקבלים ריביות אטרקטיביות. אבל כאשר אזרח מגיע לבקש הלוואה סתם כי הוא צריך, הוא עלול לקבל ריביות של 7%, 10% ואפילו 14% ריבית. קראתם נכון. זוג צעיר שרואה מטרה מול העיניים שלו, עלול לשכוח לקחת בחשבון כי בעוד ארבע שנים הוא עדיין יחזיר מדי חודש הלוואה גדולה שהוא עתיד להתחרט עליה עשרות פעמים. 

יש לכם כמה הלוואות? 

אם יש לכם כמה הלוואות אז אתם משלמים מדי חודש אלפי שקלים על החזר ההלוואות. זה ודאי מעיק עליכם מאוד. בכל חודש מחדש. אנחנו ממליצים לכם לעשות את הצעד הכי חכם שיש ולאחד את ההלוואות שלכם למשכנתא אחת גדולה. איך אפשר לעשות את זה? משעבדים נכס שאין עליו משכנתא. קיימת אפשרות נוספת על פיה אתם יכולים להגדיל את סכום המשכנתא שלכם עד 50% משווי הנכס, אם המשכנתא שלכם כבר ממש לקראת סיום. אומנם זה נשמע מפחיד להגדיל את המשכנתא, אבל זה הרבה יותר חסכוני ומסודר. 

קשה לכם? ספרו לאחרים שלא כדאי להם להיכנס לזה

אם תצליחו לשכנע אפילו זוג צעיר אחד שלא כדאי לו לקחת הלוואה אפילו בשביל המטרה הכי חשובה שלהם, והיה זה שכרכם. המומחים של המגזין הפיננסי נתקלים בכל פעם מחדש בזוגות צעירים שלא יודעים כלל שבעצם יש דבר כזה ריביות. זה הזוי. 

נתקלתם בקושי כלכלי?

פנו למומחים של חברת המפתח שיעזרו לכם לצאת מכל משבר כלכלי עמוק ככל שיהיה. יד ביד תלכו יחד בדרך אל ההצלחה שלכם. 

אני רוצה להיפגש עם המומחים של חברת המפתח.