מה עושים כשהמקרר נוזל? רגע לפני הקניה הבאה, יכול להיות שאתם יכולים להתמודד עם זה לבד

אפריל 17, 2022

האמת היא שמאז הקורונה הקשה, אנשים למדו לנצל כשרונות שלא ידעו שקיימים אצלם. אנחנו כאן כדי לעודד אתכם להמשיך בדרך בה התחלתם. כולנו יודעי שכדי לקרוא לטכנאי צריך להכין כמה מאות שקלים טובים רק על הביקור שלו. לכן, לפני שאתם קוראים לטכנאי, למרות שזה הכי קל והכי מפנק, ננסה לחשוב יחד אתכם ממה יכולה להיווצר נזילה במקרר. 

אולי נסתם צינור הניקוז? 

רוב רובן של הנזילות מהמקררים, נגרמות כתוצאה ישירה של חסימה בצינור המנקז. למה זה קורה? בכל מקום מצטבר אבק, אבל כאשר האבק מתערבב עם מים, הם נעשים יחד לגוש דביק שמסוגל לגרום לסתימה די רצינית. אז קדימה, הפשילו שרוולים, והוציאו את המקרר החוצה מהכוך שלו. עכשיו חפשו את הצינור הסורר בו קיימת הסתימה, ותנקזו אותה החוצה. 

אחד התסמינים לנזילה מסיבה זו, זה נזילה מתחת למגירות במקרר- ולא בהקפאה. על תיקון פשוט זה, הטכנאי עשוי לקחת לכם 300 שקלים כמו כלום, וחבל. 

אולי נסתמה תעלת האוויר החוזר? 

מתחת למקפיא, עוברת תעלה בה זורם אוויר חוזר. אם תעלה זו נסתמת, המעבר קופא וגורם למחסום במעבר האוויר. המים שלא יוכלו לעבור ינזלו לתוך המקרר ויגרמו למקרר להפסיק פעילות, ואילו המקפיא ימשיך לעבור כרגיל. 

כדי לתקן סתימה מסוג זה, עליכם לנתק את המקרר מהתקע למשך יממה עד שתי יממות ולהמתין בסבלנות עד שכל המקומות הקפואים יפשירו. כדי שזה יקרה כמה שיותר מהר, מומלץ. לפתוח את דלתות המקרר והמקפיא כך שהקור יפוג מהר כלל הניתן. שימו לב לדאוג מראש שלא יהיה לכם הרבה מוצרי קירור כדי לא להעמיס על השכנים. 

ישנן סיבות נוספות לנזילות של מקרר

לפעמים זו בעיה של גומיה בלויה שלא מספיק מגנה על הקור במקפיא וגורמת למקפיא לנזול. לפני שאתם קונים גומיה אם צריכים לבדוק שני דברים, קודם כל שהגומיה מתאימה למקרר, דבר שני שהיא איכותית ותגן על הקור כמו שצריך. 

אפשרות נוספת לנזילה, זה אי חיבור בין נקודת מים לבין חיבורה למקרר. יש מקומות במקרר המחוברים למקור מים. אם אין חיבור מספיק נוצר תהליך של דליפת מים לא רצויה. 

אם אפשר לחסוך, אז למה לא? 

כל שקל שאתם חוסכים נשאר בכיס שלכם. אם אתם יכולים עם טיפ טיפה מאמץ לחסוך במזומנים, אז לכו על זה. פוסט זה הוא רק דוגמא אחת לפתרון בעיות רבות בבית שאתם יכולים לבצע בעצמכם על ידי הפעלה של המוח והידיים. 

הכירו את המגזין הפיננסי – חברת המפתח. אנו חברה לייעוץ כלכלי בפן הביתי. כדי להכיר אותנו אתם צריכים להקליק כאן ולתזמן לעצמכם פגישת היכרות ללא עלות. בפגישה עם המומחים של חברת המפתח, אתם עתידים לפתוח לעצמכם חלון לעבר עולם של חיסכון והתנהלות כלכלית נבונה שיאיר לכם על חיי היום יום שלכם. 

הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם המומחים של חברת המפתח- המדריך למשקיע המתחיל שיעזרו לכם להבין טוב יותר איך אתם יכולים למקסם את אחוזי התשואה של ההשקעות שלכם. כי יש דרכים להרוויח יותר.