מה קרה לאחרונה לזכאים למימוש ביטוח סיעודי?

נובמבר 7, 2021

ככל שחולפות השנים, כך הולכות הנסיבות וגורמות לבעלי ביטוח סיעודי, להגיע פחות למה שמגיע להם. אל תפספסו את הכתבה שתעזור לכם להבין איך אתם יכולים להגיע למצב בו אתם מנצלים את מה שמגיע לכם. 

למה נועד ביטוח סיעודי?

כאשר בן אדם הופך לא עלינו ולא עליכם לסיעודי, הוא נעשה מוגבל בכאלה רמות שיש צורך לשכור שירותי מטפל צמוד. פתאום נוספות עוד עלויות רבות שמשפחה רגילה לא יכולה לעמוד בהם. כאשר אתם משלמים על ביטוח סיעודי, אתם מבטחים את עצמכם כך שבבוא היום לא על אף אחד, תוכלו ליהנות מרוגע כלכלי. 

מה קורה בשנים האחרונות? חברות הביטוח עושות שינויים כל העת בפוליסות הביטוח השונות, והשינויים האלה גורמים שבבוא יום בו העמית נזקק להשתמש בשירותי הביטוח, אין לו כיסוי למה שהוא חשב שיש לו. חשוב שתדעו כי כדי לקבל כיסוי מלא לביטוח סיעודי יש צורך לעשות אותו דרך קופת החולים שלכם. אך אם בכל אופן תרצו לשלם על פוליסה הנותנת מענה כלכלי מלא לתקופה בה אדם הופך לסיעודי, תצטרכו לעשות שינויים בפוליסה שלכם ולשלם על כך פרמיה חודשית גבוה. 

מה שינו קופות החולים בביטוח הסיעודי?

בקופות החולים יש בלגן שלם. כל קופות החולים החליפו את חברת הביטוח שבהם החברים היו מבוטחים. כך שאם תבואו לתבוע את חברת הביטוח בה אתם מבוטחים, אתם עלולים למצוא את עצמכם חסרי אונים ולא מקבלים מענה לבקשתכם. כי כל חברת ביטוח תזרוק אתכם לחברת הביטוח השניה. 

בשורה תחתונה, השינויים הם לרעת המבוטחים. כי כל חברת ביטוח מנסה להתחמק מהתחייבויות אבל כאשר יש לה עילה כל כך מוצקה של העברת העמית לחברת ביטוח אחרת, קל וחומר שהיא תעשה בעיות רבות.  

למה חוק ההתיישנות הולך להחמיר את המצב?

בקרוב עומד לחול חוק ההתיישנות שאומר שאחרי שלוש שנים מהמעבר מחברת הביטוח הקודמת לחברת הביטוח הנוכחית, אם כבר עבר שלוש שנים אחרי שעברתם מחברת הביטוח הקודמת, לא תהיה לכם אפשרות לתבוע את חברת הביטוח הקודמת. בקיצור גרוע. 

 מכירים סיעודיים? יכולים לעצור את חוק ההתיישנות

אם אתם קרובי משפחה של סיעודיים ואתם רוצים שקופת החולים או חברת הביטוח שלכם תכיר בכם ככאלה, אתם צריכים לענות על שאלון קצר בן מספר שאלות בודדות. מייד אחרי שקיבלתם את ההגדרה שלכם עליכם לפנות לקופת החולים שלכם או לחברת הביטוח. באם תקבלו סירוב לבקשה שלכם לקבל עזרה ותמיכה שמגיעה לכם ביושר, אתם יכולים להגיש נגד החברה תביעה בבית המשפט. בית המשפט יוכל לעצור עבורכם את חוק ההתיישנות וכמובן בהמשך גם להוציא מחברת הביטוח את כל מה שמגיע לכם. 

רוצים לדעת עוד? 

אנו בחרת המפתח לכלכלת המשפחה רוצים לעזור לכם להגיע למצב בו כל מה שאתם זכאים, נמצא ברשותכם. כי לא יכול להיות שתשלמו כל החיים ביטוח סיעודי, ובסוף כאשר אתם באמת זקוקים לכך, חברת הביטוח תמצא דרכים להתחמק מהמטלות שלה. אנחנו רוצים לראות אתכם עושים את הדרך שלכם תוך כדי חיסכון מקסימלי של מזומנים. כי אתם יכולים. 

אני רוצה להיפגש עם המומחים של חברת המפתח לכלכלת משפחה.