רענון מחדש לכלכלת המשפחה שלכם – כך עושים סדר בתקציב המשפחתי!

אוקטובר 24, 2021

בית מסודר זה בית שפעם אחת מישהו דאג לסדר אותו ואחרי זה מישהו דאג לתחזק את הסדר. אין מצב שבית יהיה מוסדר אם לא שמישהו יתחזק את הסדר הזה. מפעם לפעם צריך לרוקן ארון ולסדר אותו מהיסוד. כך זה בחיים. היום אנחנו רוצים לצאת אתכם למסע של אתחול מחדש של חשבונות הבנק שלכם ושל כל הצד הפיננסי שלכם. כי כדי להישאר עם הראש מעל המים אתם צריכים להיות בעניינים של עצמכם. 

 

תחזיקו חזק אנחנו מתחילים.

בדיקת ההשקעות ומיקום הכספים שלכם

לכל אחד מאיתנו יש קרנות המנוהלות במקומות לא ידועים. הגיע הזמן לבדוק היכן ממוקמת קרן הפנסיה שלכם וכמה עולה לכם העמלות החודשיות. זה נשמע לכם מדי גבוה? גרוע מאוד. אלו הם דברים בסיסיים שעל כל אחד המנהל משק בית חובה להכיר. אולי קרן הפנסיה שלכם יכולה להיות מנוהלת במקום טוב יותר ממה שהיא מנוהלת היום? אולו קרן ההשתלמות שלכם אינה מניבה לכם את הרווחים שהיא מסוגלת להניב לכם? בדקו את העניינים הללו. 

בניית תוכנית לניהול תקציב משפחתי תקין

מאוד קשה לשמור על כללים שאינם קיימים. המשפט הזה נשמע לכם מוזר? אתם צריכים להבין שהוא כלל לא מוזר אלא הוא משקף את המציאות כדי שיהיה לכם קל להישמר בתוך מסגרת של תקציב קבוע ותקין. אתם צריכים לתחום לכם את התקציב המקסימום שלכם ואת תקציב המינימום שלכם. וכמובן, לקבוע כללים למקרים יוצאי דופן. גם אם יהיו זמנים בהם תחרגו מהתקציב תדעו שחרגתם ותשתדלו חודש הבא להשלים את החסכים. אי אפשר להתנהל בלי שיש כללים ברורים. אם יש לכם עסק עצמאי יהיה לכם הרבה יותר קל גם להתנהל בצורה תקינה בבית שלכם אבל אם אתם שכירים יהיה לכם קשה יותר. אבל זה שווה. 

יש לכם כסף שעומד בעובר ושב? השקיעו אותו

אל תהין מרובעים אתם צריכים להכיר את העולם של היום. לכל סכום כסף אתם יכולים למצוא את המקום שאתם יכולים להשקיע אותו בבטחה ולהניב ממנו רווחים יפים שיגרמו לכם לנזילות גבוהה מאוד. יכול להיות שאתם יכולים לפתוח לעצמכם קרן השתלמות. אם אתם עצמאיים כל מה שאתם צריכים זה להחליט שאתם עושים את זה. ואם אתם שכירים, נסו לבקש מהבוס שייתן לכם קרן השתלמות כהטבה על היותכם עובדים מסורים (אם אתם אכן כאלה). 

תעשו הכל כדי להגדיל את ההכנסה שלכם

אולי אתם יכולים להעלות את השכר שלכם לשעה? אולי מגיע לכם איזושהי הטבה? אולי אתם יכולים להכניס כסף מהצד על ידי מכירה של מוצר כלשהו? כדי להכניס כסף מהצד, צריך לרצות לעשות את זה. אחרי ההחלטה הנחושה שלכם כבר תמצאו את הדרכים להגדיל את ההכנסות שלכם. 

רוצים לדעת עוד? 

הכירו את המומחים של כלכלת משפחה שיתנו לכם את הכלים להבין את המקום שלכם וממנו להתקדם הלאה כמה שאפשר. ואפשר הרבה. המומחים שלנו מתמחים בניהול תקציבים משפחתיים וכן במציאת פתרונות במצבים קשים של מינוס עמוק או כל התנהלות לא תקינה אחרת מהבחינה הפיננסית. 

אני רוצה להכיר את המומחים של כלכלת משפחה.