המדריך לכתיבת קורות חיים

אוגוסט 25, 2021

הגעתם למצב שאתם לא מסוגלים להתמודד עם החובות שלכם? אתם רוצים לצרוח שאתם כבר לא מסוגלים ללחץ הנפשי? בדיוק בשבילכם קיימת האפשרות של פשיטת רגל. זה לא נעים, אבל לפעמים זה כורח המציאות. איך אומר הבוס המיתולוגי? מי שלא עושה לא טועה. ומה לעשות, יש מי שהמשפט הזה הוא זה שדחף אותם לעשיה מבורכת הצלחות, ויש כאלה שאכן, כמו שאומר המשפט טעו. 

 

על מנת להתמודד עם החובות שלכם בכבוד אתם צריכים להכריז מעצמכם על מצב של פשיטת רגל. אל תחכו שאנשים ידחפו אתכם לעשות את זה כי אז זה הרבה פחות נעים. 

האם "הליך הוצאה לפועל" חייב להגיע עם "פשיטת רגל"? 

התשובה היא קודם כל לא. אבל בגלל שאנשים רבים לא מכירים את ההבדלים הדקים נסביר. כאשר הוצאה לפועל נמצאת בתמונה, מדובר בתביעה נגד האדם הנמצא בקשיים. ואילו כאשר מדובר בתהליך של פשיטת רגל, מדובר באדם עצמו שהכריז על מצב זה. והוא זה שהחליט לעשות את הצעד הזה. 

כאשר האדם שנמצא שקוע בתוך ים של חובות והוא כבר פתח באופן עצמאי תהליך של פשיטת רגל, בעלי החוב שלו לא יכולים לפתוח נגדו תיק בהוצאה לפועל. 

איזה סכום הוא המינימלי בשביל להכריז פשיטת רגל?

אולי אתם חושבים שרק מי שיש לו חובות של מיליונים יכול להכריז על פשיטת רגל. אבל זה ממש לא נכון. גם אם יש לכם חוב של 17,307 ש"ח, יש לכם זכות להגיש בקשה של פשיטת רגל. 

למה שחייב יפתח בהליך של פשיטת רגל? מה זה נותן לו? 

אדם שיש לו חובות שאינו יכול להחזיר אותם. יכול על ידי כך שהוא נקרא שפושט רגל, להתחיל בחיים שלו דף חלק. כי אי אפשר להיות חייב לכל המדינה כסף ועוד להמשיך לחיות את החיים כאילו לא קרה כלום. ברגע שאדם מכריז על פשיטת רגל, הוא בעצם מרים דגל לבן ובכך אף אחד כבר לא אויב שלו. אפילו בבנק תוכלו לקבל הלוואה אם אתם פש"רים ואחרי הסיפור התחלתם דף חלק ולבן שמעיד על כך שפשיטת הרגל לא מעידה עליכם כלום, כי היא הייתה כורח המציאות. 

חשוב לדעת שגם אם כבר נפתח נגדכם תיק בהוצאה לפועל, אתם יכולים להגיש בכל זאת בקשה שיכירו בכם כפושטי רגל, זאת בכפוף לתנאים של פש"ר רגיל. אחרי שתגישו את הבקשה, בית המשפט יורה להפסיק את ההליכים המשפטיים נגדכם כי בעצם אין למה לתבוע פש"ר כי בכל מקרה אין לו מאיפה להחזיר את החוב. שלא תחשבו, אם אתם פש"ר עדיין אתם צריכים להחזיר חלק מהחוב שלכם אבל, אחרי הכל חלק מהחובות כן נמחקים לכם. 

האם אפשר לקחת משכנתא אחרי הליך של פשיטת רגל? 

אתם מבינים לבד שהבנק מעדיף אנשים שיש להם עסק מתקתק. אבל גם מי שפשט רגל יוכל לקבל לפעמים לקבל משכנתא. איך זה יכול להיות? מכירים את המערכת לאיסוף נתוני אשראי? מערכת זו יודעת שאתם פושטים רגל. אבל אם אתם אחרי זה מתנהלים צורה תקינה, אתם יכולים להיות מדורגים בצורה טובה. אבל גם אם לא יאשרו לכם משכנתא, תמיד אתם יכולים לנסות להוציא משכנתא מגוף חוץ בנקאי. ואם המשכנתא מדי יקרה לכם, אתם יכולים למחזר אותה אחרי שנה או שנתיים דרך בנק ולהוריד את הריביות לריביות טובות יותר. 

במצב כמו שלכם אתם חייבים ליווי צמוד

אנו בחברתינו נשמח לעזור לכם להגשים את היעדים שלכם ולהיחלץ מכל מצב ביש כלכלי אליו נקלעתם. כי אין דבר כזה אי אפשר, תמיד אפשר להתאמץ ולהתקדם.

אני רוצה להיפגש עם המומחים שלכם.