מתי צריך יועצי משכנתאות למסורבים?

יוני 15, 2023

קיבלתם סירוב משכנתא שניה לפני חתימת החוזה? אסור לכם לתת לסירוב המשכנתא להשתלט על חייכם. אם יש לכם מטרה אתם לא צריכים לוותר עליה. המומחים של חברת המפתח למשכנתאות ישיגו לכם אישור משכנתא, גם אחרי סירוב. 

סורבתם לקבל משכנתא? זה לא אומר כלום!

אם קיבלתם סירוב משכנתא, זה לא סופי. תמיד אפשר לשפר את הניהול בחשבונות העו"ש שלכם. ואת המבט של הבנק עליכם ולגשת שוב לבקש בקשה למשכנתא. הבעיה היא שאחרי שמקבלים סירוב משכנתא, אי אפשר לגשת לבנק בתמימות ולבקש אישור למשכנתא. אלא יש צורך לגשת למומחה שידע איך להגיש את התיק שלכם, על מנת שהוא יאושר. 

איך תדעו מי היועץ הנכון, אחרי קבלת הסירוב? 

בארץ יש כמות אדירה של יועצי משכנתאות. לרבים מהם יש עבודה רבה, בגלל הכמות הגדולה של מיחזורי משכנתא ורכישת דירות. אבל, רוב היועצים רגילים להתעסק עם זוגות צעירים שהעבר הבנקאי שלהם חלק ופחות עם תיקים מורכבים.

לכן, יש לפנות דווקא למומחה המתמקצע בנישה הספציפית של מסורבי משכנתא. יועץ משכנתאות כזה ידע להנחות אתכם כיצד לנהוג, על מנת שהמשכנתא שלכם תאושר. איך? דבר ראשון הוא יבדוק מה היתה הבעיה בשלה לא אושרה לכם המשכנתא (דבר שעלול להיות מורכב מאוד בחלק מהמקרים). אחרי שנמצאה הבעיה, הוא ידריך אתכם לבצע מספר פעולות בנקאיות, על מנת להעלות את דירוג האשראי שלכם ולהגדיל את הסיכוי לקבל משכנתא. אחר כך הוא ימתין עד שדירוג האשראי שלכם יושפע מההתנהלות שלכם בפועל ורק אז הוא יפנה לבנק. 

הפניה לבנק תהיה שונה בליווי יועץ משכנאות מומחה למסורבים. בעוד שיועץ משכנתאות רגיל, רק ינסה לטשטש את החסרונות של הלקוח אותו הוא מייצג בבנק, יועץ משכנתאות למסורבי משכנתא יגיע לבנק מהגישה ההפוכה בדיוק. הוא יסביר לבנק מה קורה. יתן סיבות לכל דבר ויעניק לבנק שקיפות וכנות מלאה.

לתיאום פגישה עם יועץ משכנתאות למסורבים, הקליקו כאן.