למה השוואה בין ביטוחים משתלמת?

ינואר 10, 2021

לפני כל קבלת החלטה בנושא חיוני לחיים, חייבים לבדוק את ההחלטה היטב ולדון בה על כל צדדיה עד להכרעה. כך גם בנושא הצטרפות לביטוחים השונים כמו ביטוח בריאות, ביטוח דירה, ביטוח רכב, ביטוח עסק וכו'. המבחר הגדול של חברות הביטוח המוצע היום בשוק מקשה מאוד על קבלת החלטה נכונה בבחירת הביטוח המתאים והטוב ביותר.

אנשים רבים, בבואם להצטרף לביטוח כלשהו, מתלבטים רבות לאיזה ביטוח להצטרף, מה הכי כדאי עבורם ומה ישתלם להם ביותר. לפני שאתם יוצאים מבולבלים ומסוחררים מהמבחר הענק של חברות הביטוח, אנו מציעים לכם לערוך השוואה בין הביטוחים השונים, עד שתמצאו את הטוב ביותר עבורכם.

השוואה בין ביטוחים נראית לכם אולי קשה ומסובכת, אך כעת תגלו שניתן לערוך אותה בכל מקום ובכל זמן, כיום התהליך אינו דורש זמן רב ואף מתבצע בקלות רבה דרך האינטרנט במחשב האישי בבית שלך. יתרה מזאת, ישנם מקומות שונים בהם ניתן למצוא את כל המידע לכל סוגי הביטוחים שיעזור לך להשוואות ביניהם ולהחליט על הטוב ביותר מבלי שתצטרכו להתחרט על כך לאחר שכבר הצטרפתם אליה (כמו הר הביטוח).

אז מהם היתרונות להשוואת ביטוחים?

כיסוי מלא ותנאי ביטוח טובים יותר

ברגע שיש לך מבחר, יש לך גם סיכוי גדול יותר למצוא את הביטוח המתאים יותר עבורך, ביטוח בעל פוליסה שתכסה אותך באופן מלא, מבלי שתצטרך להתפשר ולהחליט על ביטוח שיכסה אותך רק באופן חלקי. המבחר הגדול כל כך מביא איתו יתרון נוסף, בכך שהוא יוצר תחרות גדולה בין הביטוחים הרבים, הגורמים לכל אחד להיטיב את שירותו ולתת תנאי ביטוח טובים יותר.

חיסכון כספי

השוואה בין הביטוחים יכולה לחסוך לך כסף. אחרי הכל, ביטוח עולה כסף מדי חודש וחשוב לא לבזבז כסף לחינם אלא תמורת משהו שווה ערך. אם יהיה ברשותך מידע של כל הביטוחים, תוכל להשוות ביניהם את המחירים ותנאי התשלום שהם מציעים, וכך להצטרף לחברת ביטוח המציעה גם מחיר זול וגם תנאים טובים יותר עבורך (שאותם מציעה גם חברת ביטוח אחרת אך במחיר יקר יותר).

ההשוואה תוביל אותך להחלטה הנכונה

אם תעשה את המאמץ הקטן של השוואה בין הביטוחים, עוד לפני שאתה מצטרף לאחד, תחסוך לעצמך עוגמת נפש וייסורי מצפון בעתיד. ההשוואה תאפשר לך להיות בטוח יותר בעצמך עם החלטה שהחלטת וממילא תסמוך על עצמך שעשית את הצעד הנכון ביותר עבורך והביטחון והרוגע הנפשי שאתה חפץ בהם יגיעו גם הם, מבלי שתצטרך להתחבט לאחר מכן, לגבי הבחירה, אם היא הייתה יכולה להיות טובה ומקצועית יותר.

רק הפעם הראשונה מורכבת

תהליך ההשוואה נראה לך אולי מסובך ומתיש, יתכן שיהיה כך בפעם הראשונה שתבצע זאת, אך בפעם השנייה שתיגש לבחור ביטוח, כבר תהיה רגיל בה יותר ותיווכח לראות שההשוואה הופכת להיות קלה וזורמת יותר.

אתה בטוח לא מנוצל על ידי חברת הביטוח

חברות ביטוח על סוגיהן הרבים מציעות תנאים שונים ורבים מאוד, הן נותנות ללקוח הסכמים ארוכים לחתום עליהם, על הסכמים אלו חייבים לעבור היטב לפני חתימת ההצטרפות. כשאתה עורך את ההשוואה, עבור גם עליהם, תוך כדי, בדוק אותם היטב, כדי למנוע ממך מצב לא נעים בו אתה רואה שאתה מנוצל בכך שחתמת על הסכם שהיה בו סעיף שגרם לך לצאת מופסד. כדי לא להגיע למצב זה, השווה בין כל הנתונים ווודא שאינך מפספס שום נתון או סעיף.

חיסכון בזמן

במקום לרוץ בין סוכן ביטוח אחד לשני כדי לקבל מהם מידע על הביטוחים השונים, במטרה לבחור את הטוב ביותר עבורך, חסוך לעצמך זמן יקר ותצא מרוויח יותר עם ידע רחב יותר, באמצעות ביצוע השוואה בין כל הביטוחים השונים, שאותם אתה מבצע בביתך בזמן הנוח לך ובזמן קצר יותר (כנסו לאתר הר הביטוח ופעלו על פי ההוראות, זה הכל).