איך מתנהלים כלכלית בצורה נבונה?

אוקטובר 14, 2021

כל זוג צעיר חולם שיהיה לו כסף. לפני שתקראו את הכתבה הבאה אנחנו רוצים שתדעו שהדרך הטובה ביותר להגיע למצב בו כל חודש סוגרים ב+ שמביא לחיסכון, זו דרך התנהלות כלכלית. לא קמצנות אלא פשוט לדעת לנהל את הכסף שלכם נכון. כי לא משנה כמה תרוויחו, ההתנהלות הכלכלית שלכם היא זו שתשפיע על כמות הכסף שיהיה לכם. תשאלו כל בעל ניסיון בתחום ההתנהלות הכלכלית והוא יגיד לכם שזה נכון. 

כלכלה נבונה? קודם כל חוסכים

שימו לב שהעולם של היום הרגיל אותנו שקונים כל מה שרוצים. אתם לא חייבים להיכנע לכל חשק שדוחף אתכם לבזבז עוד ועוד כסף. לכל אחד מאיתנו יש את הזכות לשמור את הכסף שלו לעצמו ולצרכים הבסיסים שלו. זה הבסיס. אחרי זה אתם גם יכולים להתחיל לחסוך ממש. פשוט לפתוח תוכנית חיסכון ומדי חודש להפקיד בה כספים. 

צברתם כסף? תשקיעו אותו

אל תחשבו שרק מי שיש לו שני מיליון שקל יכול להשקיע את כספו. השקעות הן תחום המיועד לכל אחד ואחד. על ידי השקעה אתם יכולים להגדיל את ההון הקיים שלכם בלי לעבוד עליו קשה. לפני שאתם ניגשים לכל מיני משקיעים המפרסמים את עצמם, תבדקו טוב טוב אם הם אמינים. כי דרך סיפור כיסוי מוצלח אתם עלולים ליפול בפח. 

תבדקו שהבוס שלכם מפריש עליכם פנסיה

גם אם אתם צעירים בשנות ה- 20, 30 לחייכם, תבדקו האם הפנסיה מנוכית לכם מהמשכורת מדי חודש. בלי זה, אתם עלולים למצוא את עצמכם בגיל 60 בלי משכורת ובלי כסף. גם אחרי שאתם בעלי קרן פנסיה, אתם צריכים לבדוק שהקרן שאתם עמיתים בה היא כדאית והיא שווה את ההשקעה שבה. 

כרטיס אשראי? רק דיירקט!

עם כרטיס דיירקט אין לכם אפשרות לעשות תשלומים. תשלומים זה דבר גרוע שיוצר אצלכם אשליה שאתם לא מוציאים הרבה כסף. מי שמנצל את האפשרות לעשות תשלומים בצורה קבועה, עלול למצוא את עצמו נשאר בכל חודש מחדש עם מינוס בבנק. מה עושים כאשר כן צריכים את האפשרות של הוראות קבע? אם זה משהו כמו ארנונה, מים וחשמל, אתם יכולים לפנות לבנק שיעשה לכם הרשאה לביצוע הוראת קבע עבור מספר עסק מסוים. 

ובכל אופן, מה עושים כאשר רוצים לרכוש ספה? חוסכים מדי חודש ומשלמים את הכסף רק אחרי שיש לכם את כולו מזומן. כך, גם משיגים כל מה שרוצים, וגם נשארים רגועים ועם הכסף בחשבון שלכם. 

רוצים לדעת עוד? 

הצוות המומחה של המגזין הפיננסי, יעזור לכם להגיע למצב אידיאלי של התנהלות כלכלית נבונה. אם אתם בתחילת החיים אתם יכולים להסתדר מצוין. אבל אם אתם חשים כי אין לכם סיכוי לצאת מהמצב שלכם ואתם רק מרגישים שהכל מסובך יותר מדי, בדיוק בשבילכם אנחנו כאן. 

המומחים של המגזין והמפתח לכלכלת המשפחה, יתנו לכם יד ויעשו אתכם צעד אחר צעד עד שתחושו בטוחים בעצמכם. ככה זה כשמומחיות ואנושיות נפגשים. הקליקו לקביעת פגישה עם המומחים שלנו.