לא מאשרים לכם משכנתא? מחיר מטרה! התוכנית החדשה של אלקין בשיתוף פעולה של בנק ישראל!

מאי 16, 2023

מוזמנים להכיר את תוכנית מחיר מטרה שתעזור לכם להגיע לדירה משלכם, גם אם ההכנסות שלכם לא גבוהות וגם אם ההון העצמי שלכם נמוך ביחס למחירי הדירות בארץ. כל מה שרציתם לדעת נמצא כאן. 

למה נתקלים בסירוב בנקאי? 

  • אין מספיק הון עצמי – זוגות צעירים רבים חולמים לרכוש דירה, בעוד שהם נמצאים שנים מועטות בלבד בשוק העבודה וסכומי החסכונות שלהם נמוכים מאוד. עם כל הרצון הטוב, כדי להצליח לרכוש דירה ב – 2022 צריך להיות בעלי הון עצמי גבוה במיוחד, ומי שאין לו מספיק, מקבל סירוב משכנתא.
  • הכנסות לא מספקות – לבנק ישראל יש כללים ברורים מתי לבנקים מותר לאשר משכנתא. אחד הכללים אומר כך: על ההכנסה החודשית להיות גבוהה פי שלוש מההחזר החודשי. כלומר, אם אתם מבקשים משכנתא שההחזר עליה הוא 3,000 שקלים, תצטרכו להוכיח שיש לכם הכנסות של 9,000 שקלים. זו סיבה רווחת מאוד לקבלת סירוב משכנתא.

מה נותנת תוכנית מחיר מטרה? 

תוכנית מחיר מטרה נותנת מענה מושלם לשתי בעיות אלו. דבר ראשון במחיר מטרה, הדירות נמכרות במחירים מופחתים. מה שאומר שההכנסה החודשית שלכם עתידה להספיק וכן ההון העצמי. ועוד נקודה משמעותית מאוד, אחוזי המימון אותם מאשרים הבנקים בכל המשכנתאות לא עוברים לעולם את ה – 75% מימון. לזכאי מחיר מטרה לעומת זאת אחוזי המימון במשכנתאות הינם – 90%. 

למרות שאחוזי המימון הם גבוהים מאוד. הם גבוהים לעומת המחיר אותו אתם משלמים על הדירה, אבל בפועל, שווי הדירה שלכם הוא הרבה יותר גבוה, כך שגם אם חלילה לא תצליחו לעמוד בתשלומי המשכנתא, והבנק יצטרך לממש את זכויותיו בדירה, אחוזי המימון שהוא נתן לכם הם נורמלים, כי הדירה שווה הרבה יותר. 

הקליקו כאן כדי שהמומחים בתחום יתנו לכם יד בכל התהליך של ניצול הזכויות שלכם. אנו נלווה אתכם בכל הבירוקרטיות הרבות הממתינות לכם במהלך הדרך.