איך תושבי חו"ל יכולים לרכוש דירה כאן בארץ? כל מה שרציתם לדעת על משכנתא לתושבי חו"ל

מרץ 4, 2023

ליהודים יש דם חם. את זה כולם יודעים. נקודת האופי המשותפת הזו, גורמת ליהודים רבים המתגוררים בעולם הרחב, לחלום על דירה בארץ. תחושת השייכות וההרגשה ששמור להם מקום חם ומזמין בארץ הקודש, גורמת להם לתחושת חיבור שאין לה תחליף. השאלה היא, איך בדיוק ניתן לרכוש דירה בישראל ללא משכנתא. האם יש דרך לתושב חו"ל לקחת משכנתא בארץ, על מנת לרכוש נכס בארץ? כל מה שרציתם לדעת בנושא, תמצאו כאן. 

כמה נקודות מעניינות על משכנתאות לתושבי חו"ל  

  • ממוצע גובה המשכנתאות של תושבי חו"ל בישראל הינו גבוה במיוחד. למה? יהודים רבים המתגוררים בעולם הרחב, הם בעלי אמצעים כלכליים, מה שגורם להם לרכוש דירות יקרות מהממוצע בישראל. 

     

  • על מנת לרכוש דירה בישראל, אזרחי חו"ל נדרשים להביא 50% מהסכום, כהון עצמי, ואת ה – 50% הנותרים, ישלים להם הבנק כאחוזי המימון של המשכנתא.

     

  • אם לא משתלם לכם, הבנק בישראל לא מחייבים אתכם לקחת את כל המשכנתא שלכם במסלול מט"ח. כל מסלולי המשכנתא נגישים לכם, בדיוק כפי שהם נגישים לאזרחים ישראלים.

למה הבנקים חוששים לתת משכנתאות לאזרחי חו"ל? 

כדי להבין את הנקודה הזו, בואו נלך כמה צעדים אחורה. 

איך הבנקים מרשים לעצמם לשחרר סכומים גבוהים כל כך? הם מסתמכים על כך שגם אם הלווה לא יצליח לשלם את המשכנתא, הם יפנו אותו מהבית, ימכרו את הדירה שלו, ויכסו את החוב שנוצר בבנק. 

תכל'ס, כאשר מדובר במשכנתא לתושבי חו"ל, כל תהליך מימוש הזכויות יהיה מסובך הרבה יותר. ולכן, הבנקים חוששים לתת משכנתאות לתושבי חו"ל. מה זה אומר בפועל? גם אם מצבכם הכלכלי שפיר, אל תהיו מופתעים אם הבנקים יסרבו לאשר לכם משכנתא. 

איך תושבי חו"ל רוכשים דירות בישראל? 

הם פונים ליועץ משכנתאות מומחה. 

אתם מוזמנים להכיר את מומחי המגזין הפיננסי שידריכו אתכם בכל תהליך לקיחת המשכנתא שלכם. אנו מתמחים בבניית תיקי משכנתא מכל הסוגים. המומחיות שלנו, היא להשיג לכם משכנתא בבנקים ולבנות את התמהיל הזול ביותר שמשלב בתוכו את מסלולי המשכנתא האטרקטיביים ביותר עבורכם. 

איך עושים את זה? פשוט מקליקים עכשיו ומקבלים הזמנה לפגישה עם המומחים של חברת המפתח  המנהלים את המגזין הפיננסי.