איך תשמרו על הכסף שלא "יברח" לכם?

אוקטובר 30, 2022

האזרחים בארץ מבזבזים המון כסף. איך אנחנו יודעים את זה? פשוט מאוד, הנתונים הסטטיסטיים של המדינה מספרים לנו שמחצית מהאזרחים נמצאים במינוס. הנתון הזה מדאיג ביותר. למה? כי האמת היא שלאותה מחצית, אין דווקא משכורות רעב, אלא הם לא יודעים לשמור על הכסף הכיס שלהם. כל הזמן הם מחפשים מה לקנות ואין להם בעיה גם לרכוש בתשלומים, ובלי לחשוב אפילו לא חודש אחד קדימה. הבעיה שלנו מתחילה בחוסר החשיבה קדימה. אז איך כן מצליחים לחשוב קדימה, בלי להפוך לאנשים כפיתיים? מה אמורים לעשות כדי להצליח לחסוך כסף ולא רק למנוע את המינוס? את כל התשובות תקבלו על ידי קריאת הטיפים של חברת המפתח המנהלת את המגזין הפיננסי. 

אז הנה טיפים שלנו כדי שאתם תוכלו להצליח

  • לא משלמים באשראי – האשראי נותן לנו תחושה כאילו חוץ מלגהץ אנחנו לא עושים כלום. אבל בפועל הוא זה שגורם לנו להוציא הכי הרבה כסף, וחבל. חוץ מזה שכאשר משלמים במזומן, חייבים לדאוג לכל התשלום מראש, ואילו באשראי יש לכם את האפשרות לשלם בתשלומים, וזו אפשרות גרועה ביותר. כאשר אתם משתמשים באשראי שלכם, אתם גורמים לעצמכם לנזק בלתי הפיך. בטוח שאם תיישמו זאת תראו שינוי לטובה בסוף החודש. 
  • אל תמשכו כסף בכל מקום – אם מתחילים לשלם במזומן, צריכים להתחיל למשוך יותר מזומן. אבל חשוב לזכור שהכספומטים הבנקאיים (לא משנה באיזה בנק אתם, אתם יכולים למשוך כסף בכל כספומט בנקאי), הם הרבה יותר זולים, וחבל לשלם עמלה של פי חמש עבור משיכת מזומנים. אומנם העמלה היא בסך הכל עניין של כמה שקלים, אבל כמה שקלים ועוד כמה שקלים שווה בסוף משהו. החיסכון הגדול מתחיל מהחיסכון בפרטים הקטנים. 
  • נצלו הנחות שמגיעות לכם ביושר – אם יש לכם כרטיס מועדון אל תקנו בחנות מתחרה, אפילו אם תצטרכו להתאמץ כדי לחסוך. סטודנטים? חיילים? מגיע לכם הנחות שונות ברשתות רבות בארץ, נצלו אותן. 
  • התחילו להשקיע יותר זמן בסופר – זה שאתם נעולים על כך שכל מוצרי המזון צריכים להיות של אוסם, עלול לעלות לכם ביוקר בסוף חודש. הידעתם שמוצרים המיוצרים בקו ייצור מיוחד עבור רשת המזון בה אתם קונים, יכולים להיות זולים בכמה שקלים הגונים יותר ממוצרי המותג? אם תתחילו להשקיע יותר זמן בקניה, תוכלו להתחיל לשים לב להבדלים בין מוצרים ובין המחירים ולחסוך בצורה משמעותית. 
  • סכום קבוע מהמשכורת אינו בר שימוש – אם אתם אנשים עם משמעת עצמית גבוהה, תוכלו להחליט שמדי חודש אתם חוסכים בצד סכום מסוים, כך שאם תרצו להשתמש בסכום הזה, פשוט לא תוכלו, כי הוא תפוס לחיסכון. 

רוצים להצליח לחסוך ובגדול? מרגישים שההתנהלות הכלכלית שלכם גרועה? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. חברת המפתח המנהלת את המגזין הפיננסי רוצה לתת לכם יד ולעזור לכם לצאת מכל מצב קשה ומורכב מבחינה פיננסית. החיים יכולים להיות רגועים, ואנו מזמינים אתכם להכיר חיים כאלו. הקליקו כאן לתזמון פגישה ללא עלות עם המומחים של חברת המפתח.