איכות חיים מתחילה בהתנהלות כלכלית נבונה

אוקטובר 31, 2021

לפני שאתם חושבים מה אתם צריכים לקנות כדי לשפר את איכות החיים שלכם כדאי לכם לדעת שעם שיפור ההתנהלות שלכם אתם עתידים לגלות טעם חדש בחיי היום יום. איך אפשר לישון רגוע בלילה כשלא בטוחים שהחודש הזה הולכים לסגור את החודש. 

החיים במדינת ישראל לא שפויים היום. ממוצע ההוצאות של אזרחי ישראל למול ההוצאות אינו מאוזן כלל. אנשים מכניסים כסף, לא אמרנו שלא, אבל הם מוציאים הרבה יותר ממה שיש להם. אם פעם היה דבר כזה "אין לי אפשרות כלכלית כרגע" היום אין דבר כזה. אנשים רואים דבר שהם חושקים ופשוט קונים אותו. בלי לבדוק האם יש להם כסף לכך. כרטיסי האשראי שכל כך התרגלנו להשתמש בהם בקלות נותנים לנו הרגשה כאילו הכסף אינו מוגבל, אבל מה לעשות שזה לא כך. צריכים להתחיל להיכנס לפרופורציות. 

אתם לא מוכרחים להיכנס לחיים של צמצום אבל לחיים של תשומת לב למה שיש ומה שאין. אולי בהתחלה זה קשה אבל אחרי שמתחילים להתרגל אין כיף יותר גדול מזה. כי בן אדם אוהב לדעת כמה כסף יש לו ואם הוא יודע שעכשיו הוא לא יכול אבל חודש הבא הוא כן יוכל, זה נותן לו תחושה של שליטה. 

הטיפים שלנו להתנהלות כלכלית נכונה:

לפני שמתחילים חשוב לזכור לצרף את הרצון. לבצע ללא רצון אמיתי קשה. כדי להצליח בישוום השינוי חייבים לרצות לבצע אותו גם כשלא קל. אתם מוזמנים להכניס את השינוי שרבים כבר הטמיעו בחייהם. 

  • התחילו להבין בתחום- איך מתחילים? המציאות מוכיחה שכאשר רוצים לשמוע על נושא פתאום הנושא הזה מזדמן לידי האדם המתעניין. אבל מה שאנחנו ממליצים לכם זה לקרוא את החומר שיש לנו באתר זה ובאתר כלכלת משפחה. אחרי שתקראו חומרים בנושא אנו מאמינים שתבינו שיש דברים בגו וזה לבד יפעל עליכם לטובה.

 

  • בררו בין מידע יעיל לבין כזה המיותר לכם- כאשר אתם קוראים טקסטים בנושא אתם צריכים להבין שיש בנושא זה של כלכלת משפחה קהלי יעד שונים. לכן, המידע שלא רלוונטי אליכם, דלגו עליו, אין צורך שתכבידו על עצמכם.

     

  • תעדפו רצונות וצרכים- כאשר אתם מגיעים לתחום של רכישות שאתם מבצעים תבדקו היטב מה אתם קונים ומהו הצורך שלכם במוצר הספציפי הזה. יכול להיות שאחרי שתתעכבו לרגע של מחשבה תגלו כי בעצם אתם יכולים להמשיך את חיי היום יום שלכם גם בלי להוציא עכשיו סכום כסף.

     

  • סדרו את הבית- עולם השפע שלנו הרגיל אותנו שאנחנו קונים כל דבר שאנחנו צריכים בלי לערוך חיפוש קל בבית. אחיר שתסדרו את כל הארונות שלכם גם את אלה הזנוחים ביותר, תגלו כי הבית שלכם מכיל הרבה דברים מיותרים וכן דברים שכלל לא ידעתם שיש לכם בבית. חוץ מהסדר שתחושו בראש שלכם, אתם גם תרוויחו מוצרים זמינים בלי להוציא עליהם כסף. 

רוצים לדעת עוד? 

המומחים של כלכלת המשפחה ישמחו לעזור לכם להגיע לתזרים מזומנים תקין ואיכותי. כי אין צורך שתאנקו בחיי היום יום כאשר אתם יכולים לעבור אותם בכיף שלכם. תאמינו כי אתם יכולים לעשות שינוי מהותי גם בלי לעבוד שעות נוספות. 

אני רוצה להיפגש עם המומחים של כלכלת משפחה כדי ללמוד יותר על הנושא.