בעלי רכבים שימו לב – פוליסות הביטוח לרכבים התייקרו!

מרץ 18, 2023

המחירים עולים ולא משנה באיזה תחום. מכל בעל מלאכה, בעלי חנויות ונותני שירותים שתבקשו מהם הצעת מחיר, תשמעו את אותה תשובה. המחירים עולים, כך שהצעת מחיר שרלוונטית היום, לא בטוח תהיה רלוונטית בעוד שבוע. 

 

בחודשים האחרונים פרמיות הביטוח התייקרו ב – 6%! בעלי רכבים שגם כך נאנקים תחת מחירי דלק יקרים, זועקים כי הם לא עומדים בזה. הבעיה העיקרית היא שלא רק פרמיות הבטיחו המשלים התייקרו, אלא גם של ביטוחי חובה לרכב. 

ממה נבעה עליית המחירים בפוליסת ביטוח לרכבים? 

ישנם שני גורמים עיקריים: 

  • כמות הרכבים בכבישי ישראל – ככל שעובר הזמן, כך אחוז הצעירים הלומדים נהיגה הולך וגדל. כבישי ישראל נעשים עמוסים יותר ויותר. למה עומס בכבישים גורם להתייקרות פוליסות הביטוח? ככל שהרכבים על גבי הכבישים רבים יותר, כך כמות התאונות גבוהה יותר. כזכור לכולנו, מדינת ישראל נמצאת גם כך בגרף תאונות גבוה בהרבה מהממוצע העולמי.

     

  • מחסור במוצרי מוסך – אחרי תקופת הקורונה ועוד כמה משברים שנובעים כתוצאה ממלחמת רוסיה – אוקראינה, נוצר מחסור חמור בחלקי חילוף לרכבים. ברגע שאין חלקי חילוף, התיקונים אותם נאלצות לכסות חברות הביטוח, הכפילו ואף שילשו את מחירם. חוק כלים שלובים לא מדלג, ומיד מחירי הביטוח מתייקרים אצל בעלי פרמיות ביטוח רכב. 

איך תצליחו לחסוך כמה שיותר כסף גם אחרי עליית הפרמיות האחרונה? 

ישנן חברות ביטוח רבות בארץ, ולכל חברת ביטוח יש סוכנים שלכל אחד מהם יש כוח פעולה משלו. אנו ממליצים לכם לבצע בדיקת כדאיות לשינוי פוליסת הביטוח שלכם אצל סוכנים מוסמכים שיתנו לכם יד בכל התהליך עד למציאת הפוליסה הזולה ביותר. 

כלל חשוב שתקחו אתכם לחיים, תמיד ניתן למצוא מוצר טוב וזול יותר.