הגעתם לגיל הזהב? אם תקטינו את הדירה שלכם רק תרוויחו!

מאי 1, 2022

אנשים צעירים עם ילדים, רוצים בית כמה שיותר גדול עם מרחבים למשחק, ולהנאה. כאשר מתבגרים מגלים שכל שטח שאינו נצרך בבית, לא רק שאינו נצרך אלא הוא גם מזיק. עד כדי כך? כן. תחשבו על זה שכל מטר מיותר בדירה מבוגרים צריכים לנקות אותו כאשר גם כך אין להם את הכוחות אליהם היו רגילים. בנוסף לכך, פעמים רבות תנאי הדירה בכללי כבר לא תואמים גיל. לדוגמא בית שנמצא בקומה גבוהה בלי מעלית וכדו'.

איך משתדרגים בגיל מבוגר? 

אומנם מבחינתכם לעבור לבית אחר, שנוח לכם יותר מכל הבחינות, זה שדרוג. אבל תבינו שאם אתם מוכרים בית גדול לטובת בית קטן, זה לא ממש נקרא שהשתדרגתם. בוא נקרא לזה כך, במקום לשפר דיור אתם מצמצמים את הדיור שלכם. 

רק שימו לב שאם אתם קונים דירה בקומה נמוכה יותר או במקום מרכזי יותר שקרוב למועדון שלכם או לאן שאתם צריכים, צמצום שטח הדירה לא בהכרח יצמצם את מחיר הדירה הבאה שלכם. נקודה מאוד מעניינת במחירי הדירות בארץ. ככל שהדירות במקום פחות נחשב, והמטרז' שלהן יותר קטן, כך מחיר הדירה ביחס למטרים, יותר יקר. כלומר, זה שתקנו דירה חצי בגודלה, זה לא יוזיל לכם את עלויות הדירה בחצי ממש לא. זה ממש כמו שלא חוסכים כלום אם קונים בקבוק קולה קטן, מאחר והוא הרבה יותר יקר ביחס לכמות המשקה, מבקבוק קולה גודל. 

למה מבוגרים רוצים לעבור דירה? 

ערכנו לפניכם סקר שוק. מעניין לשמוע תשובות מגוונות מאותה שכבת גיל באותו אזור אקלים. 

  • מדרגות- אנשים בגיל המתבגר, מתקשים להתנייד עם המדרגות בבית שלהם והם מוכנים אפילו להתנתק מהמקום אליות התחברו העיקר לגור בבית עם כמה שפחות מדרגות. 
  • מטבח- מבוגרים מבלים את רוב יומם במטבח, ולכן הם מעדיפים מטבח עם פינת אוכל גדולה יותר מאשר שטחים אחרים בבית.
  • חצר- מבוגרים רבים רוצים לארח את הילדים אך אין להם כוח לנקות בית. הפתרון המושלם לזה, זה חצר גדולה. בחצר אפשר להכיל מספר רב של נפשות, להנות מהאויר הפתוח, ומצד שני היא לא דורשת תחזוקה כמו של בית. 

 

מבוגרים לרוב לא צריכים משכנתא

מבוגרים שמצמצמים את הדיור שלהם בדרך כלל לא צריכים להתחיל עם כל התהליך המסובך של הוצאת אישורי משכנתא. זאת בגלל שהם לא קונים דירה על ריק אלא רוכשים דירה לאחר שהם מוכרים דירה קודמת שלהם. סיבה נוספת, בכל עיר יש דפוס מחיר מסוים. מאחר ומבוגרים רבים נשארים באותה עיר, הם קונים בית באותו סדר גודל של מחיר. אם לדוגמא יש מבוגרים שגרים בערד, והם רוצים לעבור ליד הילדים בתל אביב, יצטרכו לקחת משכנתא ענקית כדי להצליח לרכוש דירה בהפרשי מחירים כל כך גדולים. 

תנו לעצמכם את הכבוד להכיר את המומחים של חברת המפתח המגזין הפיננסי. אנו רוצים לעזור לכם לחסוך כמה שיותר זמן, כסף ועוגמת נפש. אנו יודעים כי ידע זה כוח, ועם הידע שיש לנו יש לנו את הכוח לעזור לכם להגיע לחיסכון ענק של מאות אלפי שקלים בכל התהליכים של מכירת ורכישת הדירה שלכם, הקליקו כאן לתזמון פגישת היכרות ללא עלות.

הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם המומחים של חברת המפתח- המדריך למשקיע המתחיל שיעזרו לכם להבין טוב יותר איך אתם יכולים למקסם את אחוזי התשואה של ההשקעות שלכם. כי יש דרכים להרוויח יותר.