חלמתם להרוויח כסף על ידי רכישת דירה נוספת? שיעבוד נכס אחד כדי לרכוש נכס אחר נעשה סיפור יקר מדי

נובמבר 4, 2021

מי שאין לו הון עצמי לא יכול להשקיע בדירות יותר במדינת ישראל. למה אי אפשר יותר להשקיע נכסים במדינת ישראל? מה היה עד היום? מה יעשה מי שכן מעוניין להשקיע? כל התשובות בכתבה הבאה. 

על מה ולמה תיקן בנק ישראל את התקנה הלזו? 

בנק ישראל כל מטרתו היא לאזן את הכלכלה במדינת ישראל. איך הוא עושה את זה? על ידי תיקון תקנות על ימין ועל שמאל. התקנה הזו אמורה לצנן את מחירי הדירות הלוהטים. ואם אתם שואלים איך אז הנה לכם התשובה. 

ידוע ומפורסם שאין שוק יציב יותר להשקיע יותר מאשר רכישת דירות. דירה היא לא מנייה שעלולה יום אחד לפרוח באוויר ללא מוצא. דירה היא משהו שכל אחד חולם לרכוש לעצמו ואחרי שיש לו אחת, אין חכם יותר מאשר לרכוש עוד אחת. וזה בדיוק הבעיה הגדולה שגרמה לעליית מחירי הדירות. 

ארץ ישראל כזו קטנה, וכולם רוצים לקנות בה כמה שיותר דירות. אתם לא חושבים שיש גבול לכל תעלול?  אז מדינת ישראל חושבת שיש וזה מה שהיא עושה עכשיו. מנסה להגביל כמה שיותר את רוכשי הדירות והמשקיעים כדי שיהיה להם קשה יותר להשקיע בעוד ועוד נכסים בארץ. 

משקיעים מתחילים תמיד התחילו על ידי שיעבוד דירה אחת

רוב רובם של המשקיעים, לא היתה להם סבלנות רבה מדי לחכות שיהיה להם הון עצמי משלהם. מה הם עשו? שיעבדו את הדירה שלהם, אם היא לא הייתה משועבדת. לחילופין, רבים הגדילו את המשכנתא הקיימת שלהם והשתמשו בכסף המזומן כדי לרכוש איתו דירה נוספת.

הבעיה היא שאין יותר אפשרות לעשות את זה. בנק ישראל אסר על הבנקים לתת הלוואות על ידי שיעבוד והגדלת המשכנתא כדי לרכוש דירה נוספת. 

מתי החוק איסור שעבוד נכס קיים לטובת השקעה בנכס נכנס לתוקף? 

החוק המדובר נכס לתוקף לפני כמה ימים בתאריך 6/10. מאותו יום כל מי שחלם למשכן את הדירה שלו ולרכוש דירה נוספת, יכל לגנוז את החלום שלו עד ליום בו בנק ישראל יחליט כי מחירי הדירות נמוכים מספיק והוא יכול להסיר את המגבלה הזו. ולא מסתבר שזה יקרה… 

יש עוד דרכים להשקיע

לפני שאתם מחליטים להתייאש, חשוב לנו להזכיר לכם שתחום הנדל"ן הוא רק תחום אחד מתוך תחומים רבים בהם אפשר להשקיע. לא נלאה אתכם בדברים אבל אתם יכולים לברר את זה עם המומחים שלנו. וגם אם יש לכם דירה לשעבד אתם יכולים לקנות נכס נוסף. אוקיי, אז לא כמו שהיה עד לאחרונה, תמיד המומחים ימצאו דרכים חלופיות. 

רוצים לדעת עוד? 

המומחים של חברת המפתח יעזרו לכם לראות איך אתם יכולים להגדיל את ההכנסות שלכם. לכל אחד מאיתנו יש אפשרות למצוא את הכשרונות שלו. ולפני שאתם אומרים שאתם לא מוכשרים, אנחנו מגלים את אוזניכם שעד שתגיעו לגיל 120 אתם עוד עתידים לגלות על עצמכם כשרונות חדשים. 

הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם.