ככה עובדים עם הבנקים!

יולי 10, 2022

כל מי שעובר מסטטוס קטין לסטטוס בוגר, פותח חשבון בנק. ולכן, לא קולטים שמדובר במשהו קצת יותר רציני שכדאי להתייחס אליו ברצינות. כל אחד יודע שכדי לנהל עסק צריך להיות מוכשרֵֵ, אבל על ניהול משק בית אף אחד לא מועיל בטובו להקדיש מחשבה. ניהול הוא אחד מהתפקידים העיקריים של מנהלי משק בית. בפוסט הזה אנחנו רוצים לתת לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לעבוד מול הבנק שלכם בצורה טובה יותר. 

הטיפים שלנו להתנהלות בנקאית נכונה

  • התנהלו נכון עם הכסף שלכם- אנחנו לא מתכוונים להתנהלות כלכלית מבחינת חיסכון בכסף, אלא התנהלות מול התחייבויות שלכם. מה הכוונה? אם יש לכם הוראת קבע לעיריה, אל תתנו לה לחזור אף  פעם. איך עושים את זה? פשוט מאוד, תקבעו את התאריך בו תרד לכם הוראת הקבע של העיריה באופן קבוע, יום אחרי קבלת המשכורת. אל תחלקו צ'קים אם אין לכם כיסוי. לעולם אל תחרגו מהכסף שיש לכם בחשבון, ואם חרגתם, תדאגו להפקיד כסף כדי לאפס את החשבון. כל תנועה בחשבון הבנק שאינה תואמת את המצב הקיים, עלולה לפגוע לכם בדירוג האשראי ובשירותים שתרצו לקבל מהבנק בעתיד.

     

  • מתעתדים להגיע לבנק באופן פרונטלי? העמידו לעצמכם מטרות בשיחה שלכם. מה אתם רוצים? עזרה בבנקאות האישית? לקחת משכנתא? הלווואה עסקית? חבל שתעמדו בתור חצי שעה ואחרי זה תגלו שהבנקאי אליו פניתם לא קשור כלל לתחום בו אתם מתעניינים כרגע.

     

  • לפני שמגיעים לפגישה קובעים תור- במקום להסתכל בעיניים כלות על כל אותם אלה שעוקפים את התור כמו ג'נטלמנים, פשוט תקבעו תור באתר האינטרנט של הבנק ותחסכו לעצמכם זמן. קביעת תור לוקחת בדיוק דקה על השעון, אך המתנה בבנק עלולה לקחת חצי שעה ואף למעלה מכך.
  • קיבלתם מכתב מהבנק? תבדקו מה הוא מכיל- יש לנו נטיה לשים את כל המכתבים שאנו מקבלים בדואר במקום צדדי. כשיהיה לנו זמן, נטפל בהם. אבל זה לא עובד כך. לפני שמניחים את המכתבים שהבנק שולח, מטפלים בהם. שימו לב, ברגע שאתם מניחים את המכתבים בצד, אתם גורמים לערמת ה"לטיפול", ללכת ולגבוה, ואין דבר יותר מעצבן מהערמה הזו!
    גם אם זה לא בא לכם בקלות, פשוט תכריחו את עצמם לטפל במכתבים באופן מידי, ותקלו עליכם את החיים.

     

  • הבנק עוזר לכם לנהל את הכסף- אנשים רבים מגיעים לחיים עם תחושה שהבנק מפריע להם בחיים והם צריכים ללמוד איך להתמודד עם המוקש המלחיץ שעומד מולם. פשוט חבל, פקיד הבנק יכול להיות חבר מאוד קרוב שלכם, אז אל תהרסו איתו את היחסים.

עושים סדר במסמכים

חברת המפתח המנהלת את מגזין פיננסי תעזור לכם להתנהל בחשבון העו"ש שלכם בצורה שתועיל לכם בעתיד לקבל משכנתא. בחברה תוכלו לקבל עוד שירותים פיננסים כמו גיוס הלוואות זולות, איזון התקציב המשפחתי, סיוע בהקמת עסק ועוד. איך עושים את זה? מקליקים עכשיו, ומשאירים פרטים כדי להיפגש כמה שיותר מהר עם מומחי חברת המפתח מגזין פיננסי. 

הטיפים לייעול זמן הם טיפים בסיסים. אחרי שהכל מסודר, יש לכם לאן להתקדם בלי גבול. אתם יכולים לפנות למומחים שלנו שיעזרו לכם לנהל את זמן העסק שלכם כמו שצריך. 

בעל עסק, מוצלח ככל שיהיה לא יכול לצבור כל כך הרבה ניסיון כמו זה שצובר יועץ עסקי. אנו בחברת המפתח חווים את החוויות של עסק מתחיל, מאות פעמים בשנה. הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם.