לא מבזבזים כסף על שיפוצים! קצת הום סטיילינג והכל נראה אחרת

פברואר 20, 2023

הום סטיילינג זו שיטה בה איש מקצוע מעצב לכם את הבית, אבל בלי להשקיע בו כסף על שינוים. כלומר, תצטרכו להשקיע כמה אלפי שקלים עבור שדרוג המראה הכללי של הבית שלכם, אבל לא יותר מזה. אז רגע אחד לפני שאתם מתחילים לחשוב על הוצאות של עשרות אלפי שקלים, כדי לשדרג את המראה העיצובי של הבית, כדאי לכם להכיר את שיטת ההום סטיילינג שיכולה לספק ולחסוך לכם הרבה מאוד כסף. 

מה זה הום סטיילינג?

הום סטיילינג זו שיטת עיצוב מדהימה בה מעצב משדרג את הדירה באמצעות שילוב פריטים מעניינים כמו מראה – להרחבת פרוזדור, הוספת פנלים לקיר – למראה מפואר וכו'. קחו לדוגמא חדר עם ארון בצבע לבן חלק. אנשים רבים היו רוצים לעשות שדרוגים, להעיף את הארון המשעמם ולעצב איזה חדר ילדים מדהים. שיטת הום סטיילינג אומרת – לא! בואו תקנו ידיות מעץ גדולות בצבע אדום, תוסיפו שטיח תואם, קנו תאורה שתשלים את המראה, ועשיתם את העבודה בכלום כסף ועם הרבה פחות כאב ראש. 

לפעמים מרוב שאתם מכירים את הבית שלכם, קשה לכם לחשוב על שינוים קטנים שעשויים להיות משמעותיים למראה הכללי של הבית. לפעמים תזוזה של ספה מקיר אחד לקיר הסמוך, יכולה להגדיל את מראה הסלון בצורה מרשימה. 

כמה עולה הום סטיילינג לבית?

זה כמו לשאול כמה עולה מכנסיים. אם לא בא לכם להוציא הרבה כסף, תוכלו לשכור את שירותו של איש מקצוע בתחילת דרכו שישמח לתרום לכם מכישוריו תמורת סכום כסף נמוך יחסית. בנוסף לכך יש את ההוצאות של רכישת המוצרים, שזה כבר משהו אחר. 

זה גם תלוי בעוד פרמטרים. האם אתם רוצים לשדרג חדר שינה, או לשדרג וילה בת חמישה מפלסים… בקיצור, העלות היא לא משהו שאפשר להגיד אותה על שולחן אחד, לקהל יעד רחב כל כך. את זה כבר תוכלו לברר מול איש המקצוע, בהתאם לצרכים האישיים שלכם. אפשר לומר שלרוב כמה אלפים בודדים מספיקים, והרבה פעמים אפילו פחות מכך. 

מתי מומלץ להיעזר במעצב הום סטיילינג?

כל אחד יעשה כהבנתו על פי החוש האסתטי שלו. אבל, ברגע שאנחנו מדברים הום סטיילינג, אי אפשר שלא לדבר על כך שניתן להעלות ערך של דירה על ידי עיצובה בשיטת הום סטיילינג, לפני שאתם קוראים לרוכשים פוטנציאלים לראות אותה. 

אם אתם מעוניינים למכור את הדירה שלכם ואתם חולמים להעלות את השווי שלה בעוד כמה עשרות אלפי שקלים, הום סטיילינג כללי בדירה שלכם, יגרום לאנשים להתאהב בבית שלכם. השקעה קטנה ששווה המון.