מאיפה משלמים טיפולי שיניים?

ספטמבר 26, 2021

 

אם אתם חשים כי אתם לא מסוגלים בשום פנים ואופן לשלם את טיפולי השיניים שלכם ושל משפחתכם, ובדיוק נפלתם עם גנים גרועים ועם שיניים שכל היום מצריכות ביקור אצל רופא, יכול להיות שאתם זכאים לקבל הטבות לטיפולי השיניים שלכם. 

 

התנאי הבסיסי למעוניינים לקבל את העזרה בתשלומי טיפולי השניים היא לפתוח תיק ברווחה. אבל גם מי שלא מטופל ברווחה אך מרגיש שהוא חייב את העזרה, יכול להגיש בקשה לעזרה מהמחלקה לשרותים חברתיים. גם מי שנמצא זכאי יכול לקבל את ההנחה אחרי שמיצה את כל זכויותיו בקופת החולים שלו. 

 

אל תיבהלו, יכול להיות שאתם זכאים בגלל פגיעה גופנית כלשהיא לעזרה מהרווחה. לא חייבים להיות לא נורמלים כדי לפתוח תיק ברווחה. 

למה טיפולי שיניים יקרים כל כך? 

לימודי רפואת השיניים זה אחד מהלימודים היקרים הקיימים בעולם. חשוב שתדעו כי רופא שרוצה להציע יותר מאשר יש לשיננית שלו להציע, חייב ללמוד זמן רב מאוד וגם לשלם על כך המון המון כסף. ולכן, ככל שהרופא הוא יותר מומחה ויותר מתמחה בעוד תחומים ברפואת השיניים, אתם נאלצים להיפרד מסכומים יותר ויותר גבוהים מהכיס שלכם. 

דבר נוסף שגורם למחירי הטיפולים להיות יקרים עד כדי מחירים הזויים, זה עלויות החומרים עצמם. רופאים שלוקחים זול, סימן שהם משתמשים בחומרים פשוטים. על זה סבא שלכם ודאי היה אומר: אין לי כסף לשלם בזול… כי אחרי שמשלמים את הזול ואחרי תקופה נתקלים בתקלה, צריכים לשלם מהתחלה. 

איך מקבלים את העזרה? 

על מנת לקבל את העזרה, עליכם לבקש אותה. עליכם לגשת לסניף המקומי הסמוך לאזור המגורים שלכם. זה לא משנה איפה אתם גרים. כמעט בכל מקום בארץ ובכל עיר בארץ יש סניף של שירותים חברתיים. 

אם אתם חושבים שמגיעה לכם עזרה גדולה יותר ולא קיבלתם אותה, או שכבר הייתם חייבים לטפל בשיניים שלכם אך התשובה שקיבלתם הגיעה אחרי הזמן שכבר הייתם חייבים לשלם, אתם יכולים להגיש עירעור ולנסות לקבל את מה שמגיע לכם. 

אתם יכולים להפוך מנזקקים למתפרנסים בכבוד

אנו מאמינים כי כל אחד שיש לו שכל בראשו יכול להגיע למצב כלכלי אידיאלי. אין שום סיבה שתרדפו אחרי סוף חודש ובסוף תמצאו את עצמכם צוברים חובות מחודש לחודש. הכי קל לצבור חובות. כי ההתנהלות בעולם מדגישה את תרבות הצריכה. כל היום לקנות, לא משנה מה יש מה אין. וזה לא רק בקניות זה גם ברמת איכות חיים. אבל מה לעשות שכל שדרוג ברמת החיים מתבטא בראש ובראשונה בהוצאות כספיות חורגות. כדי להתנהל נכון כלכלית צריך ללמוד ולחפש איך למצות את הכישרונות שלכם עד תומם כך שתרוויחו כמה שיותר כסף. אבל זה לא העיקר. 

העיקר מבחינתנו זה ללמוד להתנהל כאילו אין כרטיס אשראי ואין מושג כזה של לקחת הלוואה. קונים מה שצריך רק אם יש כסף. וגם אם יש כסף לא קונים את מה שלא צריכים. בקיצור… התנהלות כלכלית בה אתם השולטים במצב. כי כל הבעיות מתחילות כשהכל יוצא מכלל שליטה. 

שוק העבודה מחכה לכם

יש אינספור תחומים שאפשר לעבוד בהם. הכסף יכול להיכנס לחשבון שלכם. אתם רק צריכים לחשוב איך גורמים לו לנוע לחשבון שלכם. הדרך הקצרה ביותר מבחינתכם זה לבוא אלינו. אנו מנהלים מחלקה לייעוץ עסקי ולכלכלת המשפחה. אחרי שתתחילו להתנהל בצורה תקינה תועברו למומחים שלנו שיעזרו לכם להבין באיזה תחום אתם חזקים ואיך להתחיל להשקיע בתחום הזה בלי לקחת על עצמכם הלוואות מיותרות. כי אין סיבה שלא תתחילו להרוויח כסף בכבוד. 

יש לנו עשרות לקוחות מרוצים שהגיעו אלינו בלי שהיה להם מקור הכנסה נורמלי והיום הם מנהלים עסק כמו שצריך. אחרי שתתחילו לחיות חיים של כבוד, תתחילו להנות מהמשפחה שלכם. 

אני רוצה להיפגש עם המומחים של חברת המפתח וללמוד איך להתנהל בצורה תקינה.