מבוגרים? מגיעות לכם הטבות מס שונות!

אוקטובר 15, 2021

כיום כל צעירצ'יק שני עובד מגיל עשרים וכאשר הוא מגיע לגיל הפרישה, יעמדו לו שנים ארוכות של הפרשות לטובת קרן פנסיה שיעזרו לו לחיות חיים בלי עול כלכלי. אבל אם אתם מבוגרים כבר היום, ייתכן ואתם לא יודעים מה יהיה מחר מאחר ולא עבדתם מספיק שנים כדי להתבסס רק על הפנסיה. אחת הדרכים הפופולריות שאנו יכולים לעזור לכם כדי להגיע ליציבות כלכלית בגיל שלכם, זה ניצול כל הטבות המס שאתם זכאים להם רק שאף אחד לא דואג לעדכן אתכם בעניין הזה. 

איפה נעוצה הבעיה של גמלאים לחיות ביציבות כלכלית?

צרות של עשירים. מכירים את המשפט הקצר הזה? הבעיה העיקרית היום עם עולם המבוגרים, זה שתוחלת החיים הציבורית מטפסת מדי שנה והממוצע הולך וגובה כל הזמן. אם פעם תקופת הפנסיה היתה קצרה הרי שהיום ישנם מבוגרים רבים שחיים שנים ארוכות אחרי היציאה לפנסיה, כמעט כמו השנים בהם עבדו על הכסף ממנו הופרש להם הפנסיה. 

אתם חייבים להכיר את הזכויות שלכם כדי לחסוך לעצמכם כסף. גם אם אתם לא רואים צורך עז לחסוך כסף, בעזרת ד' תאריכו ימים ולכן כדאי לכם להתכונן מהיום ליום בו הפנסיה כבר תהיה דלילה. 

יש לכם הנחות שונות במגוון תחומים

אזרח וותיק הוא אזרח מכובד בממשלת ישראל. ולכן, הוא מקבל הנחה בתחומים שונים כמו: חשמל, ארנונה, מים, תחבורה ציבורית, תשלומים שונים בתחום הדיור ועוד. קשה לכם ללכת? אתם מרבים לנסוע באוטובוס ציבורי? אתם עשויים לחסוך כסף רב על ידי מימוש ההטבה שמגיע לכם וביושר.  

יש לכם פטור מתשלום מס על ההפרשות הפנסיוניות

ההנחה המשמעותית ביותר שאתם מקבלים זה על הפנסיה שלכם. כפי שאתם יודעים על ניהול חשבון בנק משלמים עמלות חודשיות. על ניהול קרן השקעות משלמים עמלות חודשיות. גם על ניהול קרן פנסיה משלמים עמלות חודשיות. אבל על זה יש לכם הנחה משמעותית. 

אחרי שפורשים מהעבודה היום יומית, הפנסיה היא המשכורת החודשית עליה מתבסס הפנסיונר. אי אפשר להתעלם מכך שכל הנחה בתחום, זה עוד כסף שעליו חיים הפנסיונרים. גיל הפנסיה אינו זהה בין גברים ונשים. נשים- מגיל 62, גברים- מגיל 67. אם הגעתם לגיל המכובד הזה אתם יכולים להתחיל לקבל את הפנסיה שלכם. 

ההטבה אינה האוטומטית

אהה… עכשיו אתם מבינים על מה עשינו את הבאלגן הגדול בתחילת הכתבה. הקטע הוא שאם אתם לא יודעים שאתם זכאים להטבה המגיעה לכם, אתם פשוט לא תקבלו אותה. ולכן, אנו ממליצים לכם לברר זאת בהקדם.

אנו נשמח לעזור לכם לקבל את מה שמגיע לכם

אנו בחברת המפתח שמנו לעצמינו יעד ומטרה להגיע לכל אזרח באשר הוא ולעזור לו לשפר את איכות החיים שלו. מי כמוכם גמלאים, מנוסים ומלומדים בניסיון החיים יודעים כי למרות שכסף זה לא הכל בחיים, הוא יכול מאוד לעזור. אתם יכולים לפנק איתו את הצאצאים האהובים, אתם יכולים לפנק את עצמכם. 

הקליקו כאן ואנחנו נעזור לכם.