מחפשים עבודה? זה מה שאתם צריכים לדעת

פברואר 5, 2022

אחד הדברים הכי מתסכלים בחיים, זה לחפש עבודה. עבודה היא אומנם לא העיקר בחיים, אבל כאשר אין אותה, צריך לעבוד בלחפש אותה. כל צעיר בתחילת דרכו, חולם לעבוד בתחום בו הוא מתמחה ולהנות מהחברה ולהרוויח… אז מה עושים כדי להיכנס לשוק העבודה בצורה נכונה? בואו נדבר על זה. 

השלב המקדים - לומדים מקצוע המתאים לאופי שלכם

כדי להנות בעבודה, אתם צריכים עוד לפני היציאה לעבודה, ללמוד מקצוע שיש לו ביקוש. הרי לא תנסו למכור קרח לאסקימוסים, נכון? יופי, הבנתם את הרעיון. פשוט לחפש מקצוע שיש לו ביקוש, אבל הכי חשוב, שיהיה מתאים לאופי שלכם, ותהנו לעבוד בו.

העולם מתחלק לשניים, אלו שעובדים בעבודה שהם אוהבים, ואלו שלא. אז כדי לדאוג לאיכות החיים שלכם, כדאי לכם להיות מהחלק הראשון. 

מה עשו אחרים שהצליחו בתחום? 

מכירים אנשים שעובדים בתחום ההתמחות שלכם? מצוין. אם יש לכם קשר איתם, דברו איתם. כך תבינו איך הם עשו את זה. תמיד טוב לחקות את המקצוענים, כי אם הם כבר הצליחו, אין סיבה שלא תלמדו ממעשיהם. יש פעמים בהן החשיבה מחוץ לקופסא והנקיטה בפעולות מקוריות, הן אלו שיקרבו אליכם את ההצלחה, אבל לא תמיד. 

עושים הכל כדי לצבור ניסיון

ניסיון שווה המון כסף. לכן, גם אם מציעים לכם לעבוד בשכר מינימום, שווה לכם. אחרי שיש לכם ניסיון, יקבלו אתכם במקומות שווים אליהם חלמתם להיכנס. לפני תחילת צבירת הניסיון. בתחום התכנות לדוגמא, זה מאוד מקובל. מתכנתים צעירים, לא שווים כלום, מבחינת החברות הגדולות, אבל אחרי שנה של צבירת ניסיון, על ידי עבודה אפילו בחינם, הם יכולים להתקבל למשכורות של שישים, תשעים ואפילו למעלה ממאה שקלים לשעת עבודה אחת. שורה תחתונה, עושים הכל כדי לצבור ניסיון. 

בחשו בקדרה

לא מצאתם עבודה? דברו על זה עם כל מי שאתם רק יכולים. לפעמים הישועה יכולה לבוא אליכם ממקור לא צפוי בכלל. שכן שלכם, שאף פעם לא התעניינתם בו, עובד באותו מקצוע… בקיצור, לדבר לשתף ולספר, זה יכול להוביל אתכם למקומות הנכונים. 

פנו לחברת כוח אדם

בימינו יש דבר מבורך מאוד שנקרא חברת כוח אדם. חברות גדולות שצריכות עובדים, לא מפרסמות, אלא פונות ישר אל החברה. כבר שמענו על אנשים במקצועות מאוד מסוימים, שהצליחו להגיע לעבודה טובה, דרך אותן חברות. 

לפני שאתם מתחילים להשקיע את כל הזמן שלכם בלהרוויח כסף, תבדקו אם אין לכם חורים בין האצבעות. אנשים רבים בטוחים שכדי לחיות חיים ברמה, צריך להרוויח המון כסף. הניסיון שלנו לימד אותנו, כי לא אלה שעושים קופה חודשית, מצליחים. אלא אלה שיודעים להתנהל עם הכסף שהם מרוויחים. 

הקליקו כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח – מגזין פיננסי יובילו אתכם לשינוי כלכלי מבורך.