רוצים להרוויח כבר כשאתם צעירים? קדימה

ספטמבר 18, 2022

צעירים רבים חוששים מפני העתיד שלהם בשוק העבודה. בפוסט הזה אנחנו רוצים לעודד אתכם לחפש עבודה בתחום שאתם אוהבים. גם אם אתם לא מרגישים שאתם נמשכים באופן גורף לתחום מסוים, תנו לחיים לזרום ויבוא היום שתמצאו את עצמכם עובדים נהנים, וממצים כשרונות. אז בואו נתחיל. 

רוצים להצליח כלכלית? זה מה שאתם צריכים לעשות

  • פנו ליועץ תעסוקתי- יועץ תעסוקתי יכול לעזור לכם להבין לאן אתם נמשכים ובמה אתם טובים. אם לא ידוע לכם על כשרונות חזקים שלכם, יועץ תעסוקתי יכול לעזור לכם להגיע אליהם ולנצל אותם בשוק העבודה. 
  • מה מתאים לכם? אתם מעדיפים לעבוד כשכירים או כעצמאיים? אתם אוהבים שעומדים עליכם? או שאתם כן מעדיפים בוס משחרר ומאפשר? תתחילו לנסות להבין מה מתאים לכם מבחינת אופי העבודה ופשוט תתחילו לשלוח קורות חיים. 
  • מכירים סביבכם אנשים שמצליחים בעבודה? אתם מוזמנים לבדוק באילו תחומים אנשים מצליחים להתקדם ובאילו לא. פעמים רבות התחקירים הכי טובים מתגלים על ידי דיבור עם אנשים שלא חלמתם שיש להם מה לתרום לכם. 
  • יש לכם תחום שאתם טובים בו? מצוין. אבל חשוב מאוד להתחיל לצבור ניסיון. אתם יודעים לנגן? אז קדימה, תתחילו ללמד תלמידים פרטיים, גם אם זה לא מוכר בשום מקום, את הביטחון העצמי שלכם, תוכלו להתחיל לטפח גם בעבודה מהסוג הזה. 
  • קראו ספרים- בואו נמשיך מתוך הנחה שיש לכם תחום שאתם מעוניינים לעבוד בו. אחרי שתקראו ספרים בתחום זה יעזור לכם מאוד להרחיב את הידע שלכם ולנתב אתכם בכיוון אליו תרצו להגיע עם הכשרון שלכם. 
  • תאהבו את מה שאתם עושים- אי אפשר לעבוד בעבודה להצליח בה, אם לא מתחברים לסגנון ולתחום ההתעסקות. לכן כאשר מחפשים עבודה, חשוב מאוד למצוא דווקא כזו שתתחברו אליה ותהנו לעבוד ואפילו לעבוד קשה. 
  • תקשיבו רק לקולות המחזקים- תמיד יהיו אנשים שיהנו להוריד לכם את המורל. משפטים כמו: מה אתם מחפשים בכזה תחום? אין לזה היום ביקוש בכלל. וכדומה, אתם פשוט מסננים. המטרה שלכם ברורה לכם – להצליח למצוא עבודה טובה שתספק לכם כסף וסיפוק. אבל אם יש אנשים שמורידים אתכם מהמטרה, אתם פשוט מתעלמים מהם. בתקופה בה אתם עוד לא ברורים בעצמכם, יש לכם את הזכות המלאה להתחבר רק לאנשים שמעודדים אתכם ונותנים לכם כוח להמשיך ולהתאמץ. 

לא הכל זה להרוויח כסף

צעירים רבים כלל לא מודעים לנושאים חשובים מאוד כמו הפרשות לפנסיה, חיסכון הימנעות הלוואות ועוד. כבר נתקלנו בצעירים שהרוויחו עשרות אלפי שקלים, אבל בסוף חודש לא הצליחו לעמוד בהתחייבויות בסיסיות כמו משכנתא. איך זה יכול להיות? כאשר מתנהלים בצורה לא נכונה, עלולים לגרום לכל הכסף עליו עובדים קשה, להיאבד ולברוח לכם בין האצבעות. המטרה שלנו בחברת המפתח המנהלת את המגזין הפיננסי זה להדריך צעירים, מבוגרים, בעלי משפחות ועוד, להתנהל נכון עם הכסף שלהם, כך שתמיד תשאר יתרה בסוף חודש. הקליקו כאן כדי להכיר את המומחים של החברה.