המדריך המלא לבני נוער לפעילויות קיץ חסכוניות

יולי 14, 2021

כאשר אומרים קיץ אומרים כסף. אנו בכתבה הבאה נעבור אתכם כברת דרך לא ארוכה שבסופה תלמדו איך אפשר להנות עד הגג, ובלי להכביד על ההורים ולהפוך עליהם את החופש הגדול לימי מעמסה כלכלית. אם אתם חלק מהאוכלוסיה הישראלית, ואתם מהווים חלק מהממוצעים הישראליים, הרי שההורים שלכם מאוד מאוד ישמחו אם תעשו שינוי כלשהו בתפיסות העולם שלכם, שיגרום לכם לבקש מהם פחות כסף ממה שהייתם רגילים עד היום. 

כל כך כיף לעשות הכל בלי חשבון. אבל עוד יותר כיף לגלות שאתם לא תלותיים גדולים כל כך בכסף. אם תיישמו את הכתבה הבאה, תגלו שאתם גדולים מהחיים. אם אתם אמיצים אז אל תשארו מאחור. הצטרפו אלינו לנקיטת מספר צעדים כלכליים שונים מן המקובל היום.  אז קדימה, בואו נתחיל.

פעילויות חסכוניות בקיץ

נתחיל קודם כל ברשימה ארוכה של פעילויות שאפשר לעשות אותם והם לא דורשות מימון גבוה. נסו לדמיין את עצמכם הורים, בעוד שנים ארוכות, יחליט פתאום הילד שלכם שהוא מתחיל לחסוך בעלויות החופש הגדול, איך תקבלו אותו? ההורים שלכם עובדים לא בשביל לבזבז את כל החופש בלי חשבון ובלי מצפון על הוצאות החופש הגדול. 

הרשימה לפניכם:

  • קורסי קיץ.
  • טיול המתבסס על נסיעות ברכבת.
  • מזון מהיר, נהנים יחד באחת הגינות המזדמנות.
  • סרט, ישנם סרטים חינמיים, אתם מוזמנים להנות יחד מאחד מהם.
  • ים, מי לא אוהב ים? רק וודאו קודם שאין מדוזות…
  • בריכה, אתם יכולים לעשות מנוי לכל החופש כך שמחיר לפעילות יומית עשוי להיות לכם ממש זול.
  • לונה פארק, טוב זה כבר יותר יקר, אבל עדיין זו הוצאה הגיונית.
  • בתי קפה. 
  • יום הולדת לחבר, אתם יכולים לפרגן לו מתנה.
  • טיולי אופניים.

עכשיו אתם מוזמנים לקחת לוח שנה או יומן של ימי החופשה, שבצו את הפעילויות שמנינו יחד. כמובן שכל פעילות יכולה להיות משובצת יותר מפעם אחת, על פי סדר העדיפויות שלכם. ועכשיו נראה כמה זמן נשאר לכם כדי לבזבז כסף מיותר. 

כדי לדעת בדיוק לקראת איזה קיץ אתם הולכים, יהיה טוב ביותר אם תקחו את כל הפעילויות, ותתמחרו אותם על פי מיטב ידיעתכם. אם אתם רוצים להקל מההורים שלכם באמת, אתם מוזמנים לעשות חישוב של סך הכל. את הסכום הנ"ל אתם חייבים להשיג לעצמכם בעבודות קיץ שנראות לכם, כדי לא לדרוש מההורים אפילו לא את עלויות הפעילויות הזולות. 

אנו מזכירים לכם כי אחד ממקורות המימון אליו אתם יכולים לפנות אליו הם ההורים הטובים שלכם. לא אמרנו שאתם לא יכולים לבקש מהם עזרה, אבל העול הוא שלכם. תשימו לכם את הכסף בקופה סגורה ומשם אתם לוקחים מזומן לפני כל יציאה, עם כמה שקלים "ספיר".  

אני רוצה לחסוך, אבל איך אצליח? 

הסוד בפעולות שהן נגד הזרם והן יוצאות דופן לעומת כל שאר החברה. קחו איתכם חבר נאמן לדרך. יחד עם חבר שמטרותיו זהות לשלכם תצליחו לעמוד ביעדים שהקצבתם לעצמכם לפני הכניסה לסחרחרה ושמה קיץ. 

יחד עם החבר תמצו את החופש והחברים האחרים שנהנים להתגאות בפעילויות מפונטזות, עוד יקנאו בכם.

לסיכום,

כדי לעשות חיים בחופש הגדול צריך תכנון נכון. לאו דווקא אלה שמוציאים את הכסף הרב ביותר על פעילויות קיץ, הם יהיו גם אלה שיפיקו את ההנאה המירבית מהחופש הגדול. תחשבו על זה שיש לכם שפע של פעילויות שאתם יכולים ליהנות מהם מאוד, ומאחורי כל זה עומד סיפוק אדיר על כך שהצלחתם לעמוד ביעדים ששמתם לעצמכם. 

חסכתם? גדלתם!