איך הילדים שלכם יכולים למנף את העסק שלכם בחופשת הקיץ?

יוני 6, 2021

אתם הורים לילדים ויש לכם עסק? חופשת הקיץ בפתח. איך אתם מתכוננים לצלוח אותו ולהמשיך לעבוד כשהילדים בבית? אז תדעו שדווקא הילדים וחופשת הקיץ יכולים לשמש מקור לקידום העסק שלכם יותר מתמיד. הילדים יהנו מאוד. אתם תעברו את תקופת החופש בקלות ואפילו תרוויחו זינוק לעסק. רוצים לדעת איך? מוזמנים לקרוא.

אנשים רבים חושבים שעונת החופש היא זמן המכירות החלש ביותר, כשבנוסף לכך, העסק פחות מסוגל לתפקד כשבעליו הם הורים לילדים השוהים בבית. אך לא כך הם פני הדברים, דווקא החופש המיועד לנופש, יכול לתזמן לכם עבודה רבה יותר מכל השנה. ודווקא הילדים השוהים בבית יכולים לבוא לעזרתכם בחופש יותר מתמיד. רוצים להמשיך את פעילות העסק ובד בבד גם לנצל את החופש להיות עם הילדים ולהנות איתם? אפשר גם וגם. 

אז איך מנצלים את החופש עם הילדים לטובת העסק?

  • הילדים יכולים לשמש תפקיד משמעותי לשיווק העסק
    אתם יכולים להזמין את החברים של הילדים יחד עם הוריהם לביתכם או למתחם העסק. שם תעבירו להם הרצאה בנושא העסק, אם זה בתחום הקוסמטיקה, גרפיקה וכו'. התכנסות זו יכולה לשמש מקור שיווקי מהותי לעסק. בהזדמנות זו תכירו את העסק שלכם בפני המזומנים, תפיצו את שם העסק שלכם, תסבירו על השירות המקצועי או המוצרים האיכותיים שאתם מוכרים וכמה ירוויחו אם יקנו אותם בדרך שיווקית משכנעת. הילדים גם ישתתפו בהרצאה, ישהו לצידכם ויהנו מכל רגע. 


  • ערכו סדנאות לחברים של ילדכם במקצוע העסק שלכם
    תוכלו להזמין את החברים של ילדכם לסדנא הקשורה לפעילות העסק כגון: אפיה, תפירה, עריכת תכשיטים וכדומה. באמצעות הסדנא אתם גם מעסיקים את הילדים שלכם, גם מספקים להם הנאה רבה של שהות איתכם ועם החברים ולא פחות מכך, אתם משווקים את העסק שלכם בקרב הילדים שמדווחים אחר כך על החוויות שלהם והתחושות הנפלאות שחוו, להורים שהם קהל היעד שלכם. גם הנאת הילדים יכולה לעשות רושם טוב להורים על העסק שלכם.


  • התייעצו עם הילדים שלכם על סיבוכים בעסק הדורשים פתרונות והחלטות נכונות
    תוכלו לנצל את זמן החופש וההווי המשפחתי לשבת עם הילדים ולשתף אותם בכל מיני בעיות הדורשות פתרון יצירתי. לעיתים הילדים יכולים להעלות רעיונות יצירתיים שכלל לא חשבתם עליהם. בזה שאתם מתייעצים איתם אתם גורמים להם להרגיש חכמים ויודעים ובכך מעלים להם את הביטחון העצמי והופכים אותם למיומנים בפתרון בעיות וקבלת החלטות. אין עוררין על כך אתם מקנים להם בכך נכס יקר לחיים. 


  • הביאו את הילדים לפגישות בעסק
    אם יש לכם פגישה עסקית, הביאו את הילדים שלכם והמליצו לצד השני להביא גם את הילדים שלהם כדי שיוכלו לשחק ביניהם, להנות ולהפיק תעסוקה וחוויה מושלמת. באמצעות הילדים השם שלכם יופץ מהר יותר ויוביל לפגישות עסקיות עם לקוחות חדשים. בנוסף, קחו בחשבון שפגישה עסקית עם ילדים לא יכולה להיות קצרה מידי. ומפגישות עסקיות ארוכות קל יותר להפיק תועלת…


  • נצלו אתרי אטרקציות לעריכת קשרים עם בעל העסק
    חופש הוא זמן שרבים מנצלים אותו לצאת ולבלות עם הילדים. לפני שאתם מבקרים באתר כלשהו, בררו היטב על בעלי האתר אם הם יכולים ליהנות מתחום העסק שלכם ואם מתאים להם להפוך ללקוחות שלכם. אם כן נסו ליצור עימם קשר ולהציע להם את המוצר/שירות שלכם.


  • תנו לילדים שלכם תפקידים חוויתיים לשיווק העסק
    לילדים יש זמן פנוי וגם רוח צעירה. אתם יכולים לנצל זאת ולבקש מהם לערוך צילומים והסרטות ולאחר מכן להפיץ אותם בכל מיני דרכים מקוונות. הילדים גם יהנו מהמשימה, גם ירגישו חשובים מכך שסומכים עליהם ואתם תרוויחו אמצעי שיווק נוסף ללא מאמץ משמעותי מצדכם. 


  • תנו לילדים משימות טכניות לבצע בעסק
    ספקו להם כל מטלה אפשרית שגם תספק להם הנאה וגם תוסיף לכם זוג ידיים חיוניות. תוכלו לתת להם לסדר את המוצרים בעסק, להדפיס מסמכים, לחלק פליירים, להדביק מדבקות על מוצרים, לשים מגנטים על דלתות בבנייני מגורים באזור וכדומה.

במכה אחת, גם אתם וגם הילדים מרוויחים

במקום לשחרר אנחה על החופש המתקרב ועל הסיוט שהוא מביא בעקבותיו לכם כהורים לילדים, תוכלו לנצל את החופש לזמן איכות וסיפוק רב של קשר וחיבור עם הילדים, משפחתיות, חוויה, תעסוקה והעשרה לילדים יד ביד עם קידום העסק ושיווקו יותר מכל זמן אחר, במשך השנה כולה.

רוצים לקדם את העסק שלכם? לא משנה אם זה לימי החופש או לשנה כולה, אנחנו נמצאים כאן לשירותכם כדי לעזור לכם להוביל את העסק שלכם צעד אחד קדימה בכל מצב. לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית חינם השאירו פרטים ונשמח ליצור איתכם קשר.