רעיונות לפעילויות זולות בחופש הגדול

יולי 28, 2021

החופש הגדול כבר כאן. הטקסט הבא יעזור לכם להעביר את החופש הגדול מתוך חיסכון ושמירה על איזון כלכלי. אל תהפכו את החופש למעמסה כלכלית. מוזמנים לקבל רעיונות לחופש חוויתי וזול:

פירוט פעילויות חוויותיות

ים

לכל נער שגר באחת מערי החוף הישראליות זה ברור ומובן מאליו שהולכים לים, אבל גם אם אתם לא גרים קרוב וסמוך לים, אתם מוזמנים לקחת את עצמכם עם עוד כמה חברים ולבזבז את שעת הנסיעה. וואו, אין כמו מים באמצע יום חמסין. ואם שפר עליכם מזלכם והיום יש דגל אדום עם גלים כמו שכל רוחץ היה מאושר אם היו נופלים בחלקו, מה טוב. 

הנסיעה לים תעלה לכם כמה שקלים, השהות בים חוץ מטיפת קרם שיזוף וקניית ארטיק במחיר שחיטה, של קיוסק, לא יעלה לכם כלום. 

בריכה

בדרך כלל בריכה זה דבר נגיש לרוב מקומות המגורים. גם עלויות בריכה לא עוברות את הכמה עשרות שקלים. זו הוצאה ממש מינימלית להנאה כה גדולה. למי שאוהב מים זה דבר מדהים. כמובן שאם אתם יודעים לשחות, אין בריא מזה. אתם המרוויחים הראשיים.

אם אתם לא יודעים לשחות, אתם יכולים ללכת לקורס שחיה. זו פעילות קיץ נחמדה ומרעננת. ישנן קופות חולים המממנות קורסי שחיה. אל תשלמו אם אתם זכאים לסבסוד. 

גרים באשדוד? לכו לאשדוד ים, גרים ברעננה? לכו לפארק רעננה

ישנם פארקים חינמיים רבים המפוזרים ברחבי הארץ. בהם קיימות אטרקציות רבות. קודם נתחיל מזה, שאם רוצים להנות אפשר להצליח להנות גם מ 4 קירות חלקים ומרצפה ללא ריצוף. אז קל וחומר כאשר יש לכם שפע של מתקנים, אזורי רכיבה, מגרש לסקייטבורד, וכל דבר חינמי שאתם יכולים לנצל אותו. אין סיבה שלא תהנו מדברים חינמיים. 

אגב, על מה אנחנו משלמים מיסים? כל הפארקים החינמיים שאתם מכירים הם חינמיים ברעיון, אבל מי שמשלם אותם בסופו של דבר זה אנחנו. כל רכישה שלנו במכולת, וכל קניית בגד מכניסה למדינה רווחים יפים- 17%. תעשו חישוב של ההוצאות שלכם בחודש, ותוציאו מזה את ה-17% שהמדינה עשתה עליהם, זה יוצא הרבה כסף, מספיק כדי לממן בנייה של מתקן באחד מהפארקים החינמיים. 

מ-ח-נ-ה

קחו את כל מה שלמדתם מתקופת הקורונה ותעשו את זה רק מתוך בחירה חופשית. שתפו כמה חברים ברעוניות שלכם ו… לכו על זה. בטוח שתמצאו כבר מקום לעשות את המחנה שלכם במקום חינמי כלשהו. ותהנו. 

קניות

משום מה קניות, זה נשמע כמו בזבוז כסף. כאן נעזור לכם איך לצאת לקניות בלי לבזבז שקל מיותר. קודם כל תאכלו טוב לפני שאתם יוצאים. דבר שני תכינו לעצמכם רשימה של דברים להם אתם זקוקים. תתכוננו להנות מהטיול ולקנות רק את מה שכתוב ברשימה בלי לסטות מהמסלול הסלול מראש, לא ימינה ולא שמאלה. זה אפשרי, מניסיון.

מזון מהיר

לפני שאתם מתלבטים לאיזו מסעדה ללכת, תכירו את חנויות המזון המהיר, שם ניתן להשיג אוכל טעים, רק בעלויות נמוכות בהרבה מהמוכרות במסעדות. אל תשלמו על השם של המסעדה, תשלמו כמה שאתם חושבים שמתאים לכם להוציא. 

ירושלים וסביבתה

לפני שאתם קונים כרטיסים יקרים לשלל המקומות שרק רוצים שתשלמו להם, אתם מוזמנים להכיר את ירושלים. קודם כל חשוב שתדעו כי מנהרות הכותל פתוחות גם בחינם. אבל גם אם אתם רוצים לשלם על מסלול יחד עם מדריך, זה לא יעלה לכם הרבה כסף. והחוויה, טוב את זה כבר תגידו אתם. יש לכם ארועים שמתאימים ליום ויש כאלה ללילה, כל מה שנותר לכם זה לברר את זה ולהחליט שנוסעים לכותל ולאחד מהמסלולים בעיר דוד או במנהרות הכותל. 

מסלולי הליכה

מסלולי הליכה מסומנים הם אחת החוויות הגדולות ביותר שאפשר להעניק למשפחה שלכם. אתם יכולים לנסוע ברכבת לאזור הנגב, ומשם ללכת למסלול עין בוקק או כל מסלול אחר, רק חשוב מאוד להצטייד קודם במפה ובהרבה הרבה מים. 

אביזרי כיף

חלמתם לקנות סקייטבורד? זה הזמן לממש חלומות. זה לא סיפור יקר, אך שעות ההנאה הרבות שתפיקו יהיו רבות מאוד. נסיעה טובה. 

רוצים לדעת עוד על חיסכון בחופש הגדול? 

אנו במגזין פיננסי נשמח לתת לכם את כל הכלים כדי שהכסף שלכם יישאר אצלכם בכיס. מוזמנים להכיר אותנו.